اجاره آمبولانس

برای ثبت نظر خود کلیک کنید
[تعداد: 4 میانگین: 4.5]

خدمات اجاره آمبولانس نقش منحصر به فردی را در سلامت و حفظ جان افراد جامعه ایفا می کند. آمبولانس ها به عنوان بخش اساسی از خدمات اورژانسی کشور، در کنار پلیس و آتش نشانی فعالیت نموده و علاوه بر سایر خدمات ضروری و اورژانسی، در زمینه سیستم بهداشتی و مراقبتی گسترده تر عمل می کنند.

خدمات اجاره آمبولانس ها در انواع مختلف زمینی، جاده ای، آمبولانس هوایی، آمبولانس های مخصوص بیماران اعصاب و روان و همچنین آمبولانس های نوع A و B صورت می پذیرد که بنا به شرایط محیطی و وخامت حال بیمار، استفاده می شود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه خدماتی که با اجاره آمبولانس دریافت می کنید و همچنین کرایه آمبولانس خصوصی دریافت کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اجاره آمبولانس

چه زمانی نیازمند اجاره آمبولانس هستیم؟

خدمات آمبولانس اورژانسی زمانی مورد نیاز است که شخصی قادر به نفس کشیدن یا حرکت کردن نداشته باشد زیرا نیازمند یک اورژانس پزشکی است که بدون توجه فوری پزشکی می تواند زندگی او را تهدید کند. حمل و نقل غیر اورژانسی افراد و اجاره آمبولانس از این نظر متفاوت است که وضعیت بیمار در آن لحظه تهدیدی برای ادامه زندگی و به خطر افتادن حیات او نیست.

در عوض، بیمار به هر دلیلی قادر به رانندگی یا استفاده از حمل و نقل معمولی نبوده و به شرایط خاصی برای حمل و نقل نیاز دارد. به عنوان مثال، حمل و نقل با ویلچر، حمل و نقل چاقی یا حمل و نقل با برانکارد. برخی از دلایلی که ممکن است افراد به حمل و نقل پزشکی غیر اورژانسی و اجاره آمبولانس نیاز داشته باشند عبارتند از:

  • در حین انتقال به اکسیژن مداوم یا نوع دیگری از درمان پزشکی نیاز داشته باشند.
  • برای جلوگیری از شدت یافتن آسیب های وارد شده، باید بی حرکت بماند.
  • در صورتی که بیمار فقط با برانکارد قابل جابجایی باشد.
  • در صورتی که بیمار فقط با ویلچر قابل جابجایی باشد.
  • برای ورود و خروج از خانه و حمل و نقل از درب منزل تا مراکز درمانی به کمک نیاز داشته باشند.
  • برای درمان های پزشکی منظم، مانند دیالیز یا شیمی درمانی نیاز به جابجایی داشته باشد.
  • در یک منطقه روستایی بدون دسترسی به سایر اشکال حمل و نقل زندگی می کنند.
  • در حال حاضر داروهایی مصرف می کنند که نشستن پشت فرمان را غیر ایمن و غیرقانونی می کند.

خدمات اجاره آمبولانس ما در شرکت ستایش امداد پاسخگوی نیاز های مختلفی از جمله بیمارانی که روی ویلچر هستند، در بستر هستند یا به یک راننده اضافی در محل نیاز دارند، است. هدف ما حذف موانع حمل و نقل است تا بیماران در هر سنی بتوانند از مراقبت های بهداشتی فعال برای زندگی طولانی تر و سالم تر برخوردار شوند. ما احساس خوشبختی می کنیم که این سطح از مراقبت را شغل خود می نامیم. همین امروز با ما تماس بگیرید تا به طور مستقیم تجربه کنید که چرا خدمات حمل و نقل پزشکی غیر اورژانسی اهمیت فراوانی دارد.

اجاره آمبولانس

خدماتی که با اجاره آمبولانس خصوصی تهران ارائه می شود، چیست؟

خدمات اجاره آمبولانس که به عنوان خدمات غیر اضطراری نیز شناخته می شود، بیماران غیر اورژانسی را به دلایل ضروری پزشکی که نتیجه مستقیم وخامت ناگهانی یا غیرمنتظره وضعیت بیمار نیست، به مراکز بهداشتی و درمانی منتقل می کنند.

وسایل حمل و نقل غیر اضطراری شرایط تهدید کننده زندگی، اندام یا عملکرد را مدیریت نمی کنند. حمل و نقل با استفاده از آمبولانس های خصوصی شامل ترخیص از بیمارستان برای بیمارانی است که قادر به استفاده از وسایل حمل و نقل معمولی نیستند، یا کسانی که نیاز به تجهیزات یا درمان تخصصی دارند یا انتقال بیماران به سایر مراکز درمانی برای انجام درمان های تخصصی تر می باشد.

با اینکه طرح های بیمه خصوصی قوانین و الزامات متفاوتی در مورد پوشش خدمات اجاره اورژانس غیر اظطراری دارند، تقریبا هر شرکت بیمه ای موظف است که خدمات آمبولانس غیر اورژانسی را از نظر پزشکی ضروری بداند؛ اما بیمه خصوصی اجاره آمبولانس برای حمل و نقل بیمار را برای راحتی انتقال وی به مراکز درمانی یا مراجعه به پزشکان را تحت پوشش خود قرار نمی دهد.

معمولا برنامه های بیمه برای حمل و نقل بیماران نیاز به تایید قبلی یا امضای پزشک دارند. ممکن است محدودیت های مبدا و مقصد خاصی اعمال شود. با این وجود باید توجه داشته باشید که بسیاری از شرکت های بیمه خصوصی پوشش کرایه آمبولانس خصوصی را ارائه نمی دهند.

به خاطر داشته باشید زمانی که برای دریافت خدمات اجاره آمبولانس غیر اورژانسی یا اجاره آمبولانس با شرکت های ارائه دهنده خدمات تماس می گیرید، باید آماده باشید تا اطلاعات اولیه بیمار و همچنین اطلاعات مربوط به نوع خدمات مورد درخواست خود را به متخصصان اعلام کنید.

اگر متقاضیان برای اجاره آمبولانس های پیشرفته نوع B درخواست داشته باشند، نیاز به ارائه اطلاعات اضافی در مورد وضعیت بیمار و درمان مورد نیاز به کارشناسان دارند چرا که این آمبولانس ها باید با توجه به وضعیت بیمار تجهیز شده و در صورت لزوم یک پرستار حرفه ای بیمار را تا مقصد همراهی کند. از این رو باید شرح کاملی از وضعیت بیمار و مقصد مورد نظر انجام شود.

شرکت اجاره آمبولانس تهران متعهد به ارائه خدمات بدون دردسر، کارآمد و به موقع برای تمام درخواست های آمبولانس غیر اورژانسی است. خدمات غیر اورژانسی که می توانند با اجاره آمبولانس دریافت کنند، عبارتند از:

·        خدمات اجاره آمبولانس برای افراد دارای چاقی مفرط

اصطلاح باریاتریک به بیمارانی اطلاق می شود که به عنوان دارای اضافه وزن زیاد یا چاق طبقه بندی می شوند. آمبولانس ها می توانند خدمات حمل و نقل را برای افراد دارای چاقی مفرط ارائه دهند. این آمبولانس ها با تجهیزات تنظیمی برای تکمیل ایمن و کارآمد تمام حمل و نقل های غیر اورژانسی چاقی عرضه می شود. به متقاضیان اجاره آمبولانس این اطمینان خاطر را می دهیم که توسط کادر پرسنل ما یک تجربه ایمن، باوقار و حرفه ای سفر داشته باشید.

این تجهیزات مخصوص می توانند در انواع آمبولانس های زمینی، هوایی و جاده ای قرار بگیرند و بدون هیچ محدودیتی پاسخگوی تمام متقاضیان باشند. تمام پرسنل مجموعه ستایش امداد تحت آموزش کامل حمل و نقل چاقی قرار گرفته اند و متعهد به مراقبت ویژه و ایجاد راحتی و رفاه در طول سفر می باشند.

·        خدمات بهداشت رفتاری

در شرکت ستایش امداد اعضای تیم ما تحت آموزش های تخصصی برای حمل و نقل ایمن و موثر برای بیمارانی که یک اورژانس رفتاری را تجربه می کنند، قرار می گیرند. این مهارت ها شامل آموزش کنترل بیمار شامل تزریق آرامبخش فیزیکی و یا توانایی برطرف کردن تنش و اضطراب بیمار است. همچنین پرسنل ما آموزش های اضطراری رفتاری سفارشی برای تشدید الگو های رفتار خشونت آمیز را دریافت می کنند تا در شرایط اضطراری بتوانند اوضاع را کنترل کنند.

·        خدمات آماده به کار در رویداد های مهم اجتماعی

معمولا اجاره آمبولانس ها در طول رویداد های ورزشی ( تحت عنوان آمبولانس در اماکن ورزشی )، گردهمایی‌ های اجتماعی، کنسرت ‌ها، نمایشگاه‌ ها، رژه‌ ها و سایر رویداد های عمومی و خصوصی، صورت گرفته و همیشه در حالت آماده به کار هستند تا در صورت بروز شرایط اورژانسی، سلامت جان افراد حاضر در رویداد ها را تضمین کنند. لزوم وجود آمبولانس های غیر اورژانسی تمام الزامات و نیاز های هر رویداد را در بر می گیرد.

آمبولانس های خصوصی با سازمان دهندگان رویداد ها، مقامات شهری یا استانی و سایر آژانس های ایمنی عمومی برای ایجاد برنامه های ویژه قبل از برگزاری رویداد ها همکاری می کنند. طرح ‌های موجود برای اجاره آمبولانس تهران به نوع محل برگزاری، تعداد افرادی که انتظار می‌رود در آن شرکت کنند، ملاحظات اجتماعی و فصلی جغرافیایی، دسترسی های محلی، راه های خروجی و مرحله ‌بندی منابع می‌پردازد. معمولا رویداد های کوچک دارای یک یا دو ارائه ‌دهنده خدمات اورژانسی هستند.

همچنین رویداد های بزرگ توسط تکنسین های فوریت پزشکی و امدادگران انجام می شود. بسته به اندازه رویداد در حال برگزاری، برخی رویداد ها در مقیاس بزرگتر ممکن است به سرپرست، ایستگاه کمک های اولیه، ترکیبی از آمبولانس های ALS و BLS و سایر وسایل نقلیه تخصصی در صورت لزوم نیاز داشته باشند.

·        خدمات حمل و نقل پزشکی از راه دور

حمل و نقل های پزشکی از راه دور برای هر سطح مراقبت از بیمار طراحی شده است، چه برای انتقال به یک مرکز درمانی در یک شهر دیگر یا بازگشت از بیمارستان به منزل باشد، می توان این خدمات را با بالاترین کیفیت برای بیماران انجام داد. برای تماس ‌های طولانی از راه دور با پزشکان، آمبولانس ‌های ما با تمام تجهیزات و لوازم پزشکی لازم برای ارائه موثر مراقبت ‌های بیماران در سطح BLS، ALS و SCT توسط آمبولانس های تایید شده و امدادگران مجرب مجهز هستند.

·        انتقال بیماران به شهر های دیگر با اجاره آمبولانس

با اجاره آمبولانس خصوصی، می توانند خدماتی را در خارج از شهر ارائه دهند و بیماران را به شهر های دیگر برای درمان تخصصی تر و دریافت خدمات بهداشتی مناسب منتقل کنند. بیماران مبتلا به شرایطی که نیاز به احساس راحتی در هنگام سفر به کلینیک ها یا مطب پزشک یا مراکز درمانی دارند، باید با اورژانس خصوصی تماس بگیرند. وسایل نقلیه شخصی معمولی فضای لازم، راحتی و دستیاران پزشکی را ندارند که بتوانند مراقبت و توجه لازم را برای نیاز های خاص بیمار ارائه دهند.

اجاره آمبولانس

هزینه اجاره آمبولانس در تهران چگونه محاسبه می شود؟

نرخ هزینه آمبولانس خصوصی یک هزینه کلی و ثابت نبوده و به طور کلی تنظیم نشده است. به طور معمول، پارامتر های مختلفی در هزینه اجاره آمبولانس در تهران و سایر شهرستان ها تاثیرگذار است که شامل نرخ پایه، هزینه های مسافت پیموده شده، هزینه تجهیزات و مراقبت اضافی، هزینه های دارو و بسیاری موارد دیگر می باشد. مهم ترین عوامل تعیین نرخ اجاره آمبولانس عبارتند از:

·        نقش فاصله در هزینه اجاره آمبولانس

از مهم ترین عواملی که می تواند در کرایه اجاره آمبولانس تاثیر ویژه ای داشته باشد می توان به میزان مسافتی که بیمار طی می کند بستگی دارد. خواه این مسافت از منزل تا بیمارستان بوده و یا از یک مرکز درمانی به یک مرکز درمانی در همان شهر یا یک شهر دیگر باشد. هر چه میزان مسافت طی شده افزایش یابد، در نتیجه میزان هزینه پرداختی نیز افزایش خواهد یافت.

·        پرسنل همراه

بیمار در گاهی از اوقات در طول مسیر نیاز به مراقبت های جدی داشته و لازم است که یک پرستار او را تا مقصد همراهی کند. از این رو همراهی کادر پزشکی و پرستاری در تعرفه انتقال بیمار تاثیر دارد.

·        تجهیزات پزشکی

با توجه به نیاز بیماران، تجهیزات پزشکی مورد نیاز در آمبولانس نیز متغیر است و به همین دلیل بر قیمت اجاره بها تاثیر فراوانی دارد. اگر حال بیمار رو به وخامت باشد، تجهیزات بیشتری مورد نیاز است تا بتوان در طول مسیر جان بیمار را حفظ نمود.

·        نقش تزریقات در قیمت اجاره آمبولانس

گاهی نیاز است تا بیمار در مسیر رسیدن به مقصد از امکانات پزشکی و رفاهی برخوردار باشد. استفاده از اکسیژن و تزریق دارو و سرم، از حیاتی ترین و نیاز های اولیه هر بیمار است که با توجه به هزینه های دارو های مصرف شده، هزینه اجاره آمبولانس نیز افزایش می یابد.

مجموعه ستایش امداد ارائه دهنده خدمات آمبولانس

چرا باید از خدمات اجاره آمبولانس ستایش امداد استفاده کنیم؟

شرکت ارائه خدمات پزشکی ستایش امداد انواع خدمات اجاره اورژانس را به متقاضیان محترم ارائه می دهد و شما می توانید با تماس با کارشناسان ما از خدمات اجاره اورژانس در تهران بهره مند شوید. دلایلی که باعث می شود از خدمات اجاره آمبولانس در تهران استفاده کنیم عبارتند از:

·        هزینه اجاره آمبولانس پایین

خدمات اجاره آمبولانس شرکت ستایش امداد با حداکثر قیمت پایین و با شرایط بسیار خوب ارائه می شود. این شرکت یک هزینه ثابت و متغیر را بر روی نرخ اجاره اورژانس های خود قیمت گذاری نموده است. قیمت متغیر با توجه به عوامل موجود و شرایط مورد نیاز بیماران در حال تغییر می باشد. شما عزیزان برای آگاهی از عوامل متاثر در قیمت می توانید مقاله هزینه آمبولانس خصوصی را نیز مطالعه کنید.

·        برنامه ریزی انعطاف پذیر اجاره آمبولانس

برنامه زمانی اجاره آمبولانس تهران شرکت ستایش امداد انعطاف پذیر بوده و به گونه ای روی جدول زمانی شما کار خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که در زمان هایی که به آمبولانس جهت انتقال بیمار خود نیاز دارید، تحت پوشش قرار بگیرید. این مرکز در تمام طول هفته و به صورت شبانه روزی قادر به ارائه خدمات به مراجعین گرامی می باشد.

·        تجهیزات خودروی سفارشی

زمانی که شما با شرکت ستایش امداد تماس می گیرید، کارشناسان ما شرح حال بیمار و قصدی که از اجاره آمبولانس دارید را از شما می پرسند تا با توجه به نیاز بیمار، ماژول را با تجهیزات داخلی مورد نیاز سفارشی سازی کنند.

·        پرسنل مجرب و قابل اعتماد مرکز اجاره آمبولانس ستایش امداد

مراکز ارائه دهنده خدمات اجاره آمبولانس ملزم به داشتن پرسنل آموزش دیده در زمینه خدمات فوریت های پزشکی هستند. باید حداقل یک تکنسین فوریت های پزشکی و همچنین تجهیزات پزشکی در داخل وسیله نقلیه وجود داشته باشد. تمام کادر پرسنل شرکت ستایش امداد افرادی ماهر و قابل اعتماد هستند. تکنسین های آمبولانس که بیمار شما را تا مقصد همراهی می کنند، تمام دانش و مهارت لازم در شرایط خاص و بحرانی را به خوبی فرا گرفته و در مواقع اورژانسی می توانند اقدامات اولیه را انجام دهند.

·        هزینه مقرون به صرفه اجاره آمبولانس

ما در شرکت ستایش امداد به طور مستمر در تلاش هستیم تا خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین روش ها به شما عزیزان ارائه دهیم تا بیماران شما یک سفر ایمن و دارای رفاه و امکانات لازم را تجربه نمایند.

·        رعایت پروتکل های بهداشتی جهانی

پروتکل‌ های بهداشتی جهانی برای پاسخ سریع ‌تر از خدمات مراقبت ‌های بهداشتی اجاره آمبولانس های خصوصی طراحی شده‌اند که تمام آمبولانس ها موظف به رعایت آنها می باشند. شرکت ستایش امداد این اطمینان خاطر را به شما می دهد که تمام اصول و قوانین بهداشتی و ایمنی برای بیماران در تمام طول مسیر رعایت می شود.

نوشته‌ی بعدی
آمبولانس خصوصی پردیس

۲ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • فرهاد ریاحی
    ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ۷:۲۸ ب.ظ

    گرفتن پذیرش در بیمارستانهای دولتی مثل میلاد چجوریه؟

    پاسخ
    • بیمارستانهای دولتی به دو نوع پذیرش می دهند یا با هماهنگی قبلی سوپروایزر یا پزشک بیمارستان که دستور بستری می دهد و یا باید بصورت حضوری یا اورژانسی به بیمارستان مراجعه کرد و در صورت پذیرش و تخت خالی در بیمارستان بیمار پذیرش می شود، که در نوع اول فقط با دستور پزشک بیمارستان و یا پذیرش سوپروایزر انتقال بوسیله آمبولانس خصوصی ممکن میباشد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست