آمبولانس خصوصی شهرک اکباتان

برای ثبت نظر خود کلیک کنید
[تعداد: 1 میانگین: 5]

در این مطلب قصد داریم به موضوع آمبولانس خصوصی شهرک اکباتان بپردازیم و ضرورت حضور این ماشین ها را در این مکان را مورد بررسی قرار دهیم و از خود بپرسیم که ساکنین شهرک اکباتان چه نیازی به آمبولانس خصوصی دارند؟ ( شما عزیزان برای درخواست آمبولانس خصوصی می توانید همین الان با شماره های داخل صفحه تماس بگیرید )

درباره شهرک اکباتان

شهرک اکباتان یکی از قدیمی ترین شهرک های مسکونی پایتخت می باشد که در غرب شهر واقع شده است. این شهرک نسبتاً بزرگ که در سال ۱۳۴۵ توسط جمعی از مهندسان ایرانی و آمریکایی طراحی و ساخته شد در زمان خود یکی از شاهکارهای معماری کشور در حوزه شهرک های مسکونی به حساب می آمد. اکتابان که نام آن از اسم قدیم شهر همدان گرفته شده است ، دارای سه فاز می باشد که به صورت کلی تعداد بیش از ۱۵۵۰۰ واحد مسکونی را در خود جای داده است.

اکباتان در زبان پارسی کهن مفهوم مکانی را داشته که محل گردهمایی تعداد قابل توجهی از مردم بوده است ؛ با کمی تامل بی شک به این نتیجه خواهیم رسید که چنین نامی برای این شهرک چندان بی ربط هم انتخاب نشده زیرا با توجه به تعداد بسیار زیاد واحد های مسکونی در این شهرک و فرض اینکه در هر واحد به طور متوسط ۳ نفر سکونت داشته باشند جمعیت بزرگی در حدود پنجاه هزار نفر به صورت تخمینی ساکن این شهرک خواهند بود.

لزوم وجود آمبولانس در اکباتان

اجازه دهید موضوع را با ذکر مثالی برای شما باز کرده و روشن سازیم. اگر دقت کرده باشید موضوع خدمات پزشکی در کوچک ترین روستاها نیز از موارد پر اهمیت برای ساکنان آن محسوب می شود و حتی در کم جمعیت ترین و دور افتاده ترین روستاها نیز شاهد مراکز پزشکی و درمانگاه هایی هستیم که اقدام به ارائه خدمات مختلف درمانی در سطوح مختلف به مردم این مناطق می کنند.

بنابراین بدون شک برای منطقه ای که بیش از پنجاه هزار نفر جمعیت دارد و در پایتخت کشور واقع شده است ، قطعاً باید مانند سایر نقاط کشور تمهیدات ویژه ای برای خدمات درمانی و پزشکی به خصوص در موارد اورژانسی برای ساکنان آن اندیشیده شده باشد. آمبولانس خصوصی شهرک اکباتان می تواند یکی از این راهکار ها و تمهیداتی باشد که به ارائه خدمات مختلف درمانی به مردم این منطقه کمک خواهد کرد.

کاربرد آمبولانس

در میان هزاران نفر از جمعیت ساکن در این شهرک قطعاً تعداد زیادی از افراد وجود دارند که به واسطه بیماری های مختلف نیاز به انواع خدمات پزشکی دارند. جدا از موارد اورژانسی ، مسائلی مانند انتقال به بیمارستانی خاص برای انجام آزمایشی مهم و ویژه و یا قرار گرفتن در زیر تیغ جراحان به منظور برطرف کردن یک بیماری خاص و مواردی از این دست ، افراد ساکن این منطقه را به حضور آمبولانس خصوصی در این شهرک نیازمند می کند. اگرچه بیمارستان های مختلفی مانند بیمارستان خصوصی صارم در نزدیکی این شهرک قرار دارند اما در برخی مواقع نیاز به آمبولانس های خصوصی به شدت در این شهرک احساس می شود.

اگر بخوهیم مثالی در این مورد بزنیم می توانیم به بیمارانی اشاره کنیم که تحت درمان پزشک خاصی هستند که این پزشک در بیمارستانی دور از این منطقه شاغل است ؛ در موردی دیگر می توان به بیماران ناتوانی اشاره نمود که وخامت وضع جسمی آنان در حدی می باشد که تاب و تحمل حرکت به سمت بیمارستان های نزدیک را هم ندارند.

طبیعیست که خدمات آمبولانس خصوصی از اجاره آمبولانس گرفته تا آمبولانس هوایی و … بر خلاف ۱۱۵ چون وابستگی به دولت و خزانه عمومی ندارد. شامل هزینه باشد، جهت اطلاع از هزینه آمبولانس خصوصی کلیک کنید.

آمبولانس خصوصی شهرک اکباتان

از سوی دیگر قرار گرفتن این شهرک در یکی از شلوغ ترین نقاط شهر و وجود ترافیک کلافه کننده همیشگی که تقریباً در اکثر ساعات شبانه روز ساکنین این مناطق را آزار می دهد خود دلیلی دیگری بر ضرورت وجود آمبولانس خصوصی شهرک اکباتان می باشد.

در واقع ضرورت وجود این ماشین ها در حدی است که بهتر است هیئت مدیره این شهرک در فکر برپایی ایستگاه هایی برای حضور دائمی یک یا چند آمبولانس خصوصی در آن منطقه باشد تا بتوانند در مواقع اورژانسی نیز اقدام به کمک رسانی به افراد بد حال کنند ؛ این امر از آنجایی ضرورت پیدا می کند که با توجه به شلوغی و ترافیک اطراف شهرک احتمال گیر کردن آمبولانس های اورژانس در راه رسیدن به این مکان بسیار زیاد است و این موضوع می تواند برای افرادی که دچار حوادثی مانند سکته های قلبی ، جراحات فیزیکی و از این دست موارد اورژانسی شده اند ، خطرناک باشد و حتی در مواقعی موجب فوت فرد نیز بشود.

نوشته‌های پیشین
آمبولانس خصوصی در شهر تهران
نوشته‌ی بعدی
تلفن آمبولانس خصوصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست