آمبولانس خصوصی فردیس

برای ثبت نظر خود کلیک کنید
[تعداد: 1 میانگین: 5]

درباره فردیس 

شهر فردیس یکی از شهر های استان البرز است که مرکز شهرستانی به همین نام نیز می باشد . این شهر از آغاز سال ۱۳۹۶ به شهرستانی مجزا تبدیل شد. فردیس دارای بافتی شهرکی است که این موضوع باعث خاص بودن بافت این منطقه در کشور می باشد ؛ از جمله شهرک های آن می توان به شهرک طلائیه ، طالقانی ، ناز و همچنین شهرک دهکده اشاره کرد که به ترتیب در جنوب ، شمال ، جنوب غربی و غرب فردیس واقع شده اند. از مهمترین بخش های شهر فردیس خیابان اصلی آن است که حد فاصل فلکه اول تا پنجم شهر می باشد. در ادامه تلاش می کنیم تا به موضوع آمبولانس خصوصی فردیس بپردازیم.

لزوم حضور آمبولانس خصوصی فردیس

ساکنین فردیس کرج به علت نبود یک بیمارستان مجهز که دارای تمام بخش های مورد نیاز برای یک بیمارستان مطلوب باشد قطعاً مجبورند که برای انجام کارهایی خاص مانند برخی از عمل های جراحی ، انجام برخی از آزمایشات که تجهیزات آن در این شهر موجود نیست و دریافت بسیاری از خدمات دیگر پزشکی که در فردیس وجود ندارد به ناچار برای رفع نیازهای پزشکی و درمانی خود راهی شهر های بزرگتری مانند کرج یا تهران شوند . شاید برای افراد سالم رفت و آمد از این شهر به کرج و تهران کار چندان سختی نباشد اما این موضوع برای افراد بیمار و بدحال که بنا به دلایل مختلف نمی توانند با استفاده از ماشین های شخصی یا سرویس حمل و نقل عمومی جابجا شوند موضوع مهمی است.
فردی را در نظر بگیرید که به دلیل بیماری حال خوبی ندارد و باید همیشه پزشک در نزدیکی او حضور داشته باشد تا در صورت بروز خطرات مختلف به این بیمار کمک کند. حال اگر بیمار نیاز به انجام یک آزمایش مهم و یا یک عمل جراحی حساس داشته باشد و امکانات چنین کاری در درمانگاه های فردیس موجود نباشد این بیمار لاجرم باید به سمت تهران و کرج برود اما چنین فردی که نیاز به مراقبت لحظه ای دارد را چگونه می توان به یک شهر دیگر منتقل کرد ؟ در چنین مواقعی آمبولانس خصوصی فردیس می تواند یاری رسان بوده و بیمار را تا مرکز درمانی که مد نظر اوست جابجا کند. این در حالی است که بیمار می تواند به دلیل نیاز به مراقبت پزشکی دائمی ، از خدمات اجاره آمبولانس استفاده نماید به شکلی که یک تیم پزشکی می توانند تا انتهای مسیر او را همراهی کرده و به مقصد برسانند تا در طول مسیر بیمار از خدمات پزشکی محروم نماند و در صورت بروز مشکلی در هنگام جابجایی این تیم بالای سر او حضور داشته باشند.

همانطور که می دانید یکی از موارد استفاده آمبولانس خصوصی حضور این ماشین ها در مراکز تفریحی می باشد که بنا به دلایل مختلف احتمال بروز خطرات جانی برای افرادی که در آن مکان حضور دارند وجود دارد. یکی از این مراکز تفریحی استخر ها هستند. فردیس دارای استخر های متعددی است که به عنوان مثال می توانیم به استخر دلفین ، استخر نشاط ، آریا موج ، شهدا و استخر نمازی اشاره کرد که روزانه میزبان ده ها نفر از علاقه مندان به شنا هستند. یکی از موارد به کار گیری آمبولانس خصوصی فردیس به مانند آمبولانس خصوصی شهریار استفاده در همین استخر ها است. همانطور که می دانید افراد مختلفی از سنین مختلف برای شنا و تفریح وارد این استخر ها می شوند که احتمالاً همه این افراد آموزش شنا ندیده اند و شاید درصد متوسطی از آنها به صورت حرفه ای شنا کردن را آموزش دیده باشند. در چنین شرایطی که احتمال وجود خطرات جانی برای افراد مراجعه کننده وجود دارد حضور یک آمبولانس علاوه بر حضور تیم غریق نجات و پزشکی یک امر واجب است . به عنوان مثال اگر فردی به خاطر لیز بودن سنگ های استخر به زمین بخورد و آسیبی ببیند این آمبولانس است که می تواند به موقع و با استانداردهای لازم خدمات اولیه پزشکی را به او ارائه نماید و در صورت جدی بودن مشکل و نیاز به خدمات پیشرفته تر بیمار را سریعاً به نزدیک ترین مرکز درمانی منتقل کند. همچنین اتفاقات دیگری نیز می تواند در استخر ها رخ دهد که به عنوان نمونه می توانیم به خفگی و حمله های قلبی اشاره کنیم.

نوشته‌های پیشین
قیمت آمبولانس خصوصی تهران
نوشته‌ی بعدی
آمبولانس خصوصی در شهر تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست