تلفن آمبولانس خصوصی

برای ثبت نظر خود کلیک کنید
[تعداد: 3 میانگین: 5]

تلفن آمبولانس خصوصی : شاید هیچ نیازی به معرفی آمبولانس ها و شرح وظایف آنها وجود نداشته باشد زیرا این روزها بعید است بتوانید شخصی را پیدا کنید که با مفهوم آمبولانس آشنایی نداشته باشد؛ اما مسئله ای که بسیاری از افراد جامعه هنوز با آن غریبه هستند و اطلاعات چندانی از آن ندارند موضوع آمبولانس های خصوصی است. (جهت تماس با آمبولانس خصوصی کلیک کنید)

این مسئله که آمبولانس خصوصی چیست ، چه تفاوتی با آمبولانس های دولتی دارد ، در چه مواردی به کار گرفته می شود ، چگونه می توان به آن دسترسی داشت و تلفن آمبولانس خصوصی چیست و همچنین ابهامات بسیار دیگری در این باب وجود دارند که در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوعات پرداخته و پاسخ های مناسبی برای سوالات شما ارائه کنیم.

تفاوت آمبولانس خصوصی و دولتی

قطعاً همه شما حداقل یک بار آمبولانس هایی که در صحنه تصادفات و سوانح مختلف حضور پیدا می کنند و یا آژیرکشان از خیابان های شهر عبور می کنند را دیده اید ؛ اما خوب است که بدانید آمبولانس های خصوصی هیچ ارتباطی به این موضوعات ندارند و تمام ماشین های امدادی که شما در صحنه های دلخراش تصادفات و سوانح می بینید آمبولانس های دولتی هستند.

در واقع بر طبق قوانینی که در حوزه درمان در کشور ما جاری است رسیدگی به موارد اورژانسی و سوانح مختلف بر عهده آمبولانس های دولتی می باشد. این ماشین ها که با شماره تلفن معروف ۱۱۵ به سادگی در دسترس هستند وظیفه مراجعه به محل حادثه ، بررسی شرایط آسیب دیدگان ، انجام فعالیت های ضروری پزشکی و انتقال افراد به مراکز رمانی در اسرع وقت را به عهده دارند .

شرح وظایف آمبولانس خصوصی 

شاید در این میان برای شما سوال پیش بیاید که اگر قرار باشد رسیدگی به سوانح و موارد اورژانسی به عهده ماشین های امدادی دولتی باشد پس آمبولانس خصوصی چه کاری انجام می دهد؟ لازم است بدانید که حوزه فعالیت آمبولانس ها فقط در سوانح و حوادث تلخ نیست. اجاره آمبولانس می توانند با ماهیت پیشگیری از خطر به کار بیایند و قبل از ایجاد سوانح در اماکنی که احتمال وقوع حوادث مختلف برای مردم زیاد است حضور داشته باشند.

به عنوان نمونه در این باب می توانیم به حضور این ماشین های امدادی در مراکز مختلف پر جمعیت که پتانسیل به وقوع پیوستن سوانح گوناگون را دارند اشاره کنیم . مثلاً مراکز تفریحی ، شهر بازی ها ، استخر ها ، نمایشگاه های بزرگ که جمعیت زیادی را به خود جذب می کنند ، راهپیمایی های مختلفی که به مناسبت های گوناگون انجام می گیرند ، ورزشگاه هایی که هزاران نفر را در خود جای می دهند و ده ها مورد دیگر اماکنی هستند که در آنها از آمبولانس های خصوصی با ماهیت پیشگیری از خطر استفاده می شود.

قبل از آنکه بخواهیم در مورد موضوع تلفن آمبولانس خصوصی صحبت کنیم باید بگوییم که از این ماشین ها در موارد مختلف دیگری مانند انتقال برنامه ریزی شده و از پیش تعیین شده افراد بیمار و ناتوان نیز استفاده می شود.

تلفن آمبولانس خصوصی

موضوعی که باید در مورد آمبولانس های خصوصی بدانید این است که همانطور که از اسم این ماشین ها می توان فهمید متعلق به دولت نبوده و به یک شرکت خصوصی تعلق دارند . از آنجایی که شرکت های متعددی در این زمینه وجود دارند و هر کدام به صورت جداگانه و مستقل مشغول به ارائه خدمات هستند ، واضح است که شماره تلفن هر کدام از این شرکت ها با هم متفاوت است .

به عنوان مثال برای اینکه بتوانید از خدمات آمبولانس خصوصی ستایش امداد مانند اجاره آمبولانس، آمبولانس هوایی، آمبولانس بین شهری، آمبولانس خصوصی اسلامشهر و … استفاده کنید باید از شماره ۵۵۴۲۶۶۴۲ استفاده نمایید. به خاطر داشته باشید که اگر قصد دارید تا از شهرستان های مختلف برای دریافت خدمات درمانی آمبولانسی تماس بگیرید باید تلفن آمبولانس خصوصی را بر خلاف ۱۱۵ با وارد کردن پیش شماره شهر تهران شماره گیری نمایید. این موضوع برای افرادی که در داخل تهران ساکن هستند و قصد دارند با تلفن همراه با این مرکز تماس بگیرند نیز صادق است .

آمبولانس های خصوصی ستایش امداد می توانند همراهی مطمئن برای بیمارانی باشند که قصد دارند به دلایل مختلف از منزل به بیمارستانی خاص جابجا شوند و یا از یک مرکز درمانی مثلاً به دلیل عدم وجود یک تخصص ویژه قصد انتقال به بیمارستان پیشرفته تری را دارند اما به دلیل ناتوانی جسمی و یا وخامت حالشان نمی توانند این کار را بدون همراه داشتن خدمات پزشکی انجام دهند.

نوشته‌های پیشین
آمبولانس خصوصی شهرک اکباتان
نوشته‌ی بعدی
آمبولانس خصوصی شرق تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست