آمبولانس خصوصی اسلامشهر

برای ثبت نظر خود کلیک کنید
[تعداد: 6 میانگین: 4]

خدمات آمبولانس خصوصی و مزایای آن در مقابل خدمات عمومی چیست؟ بحث خدمات آمبولانس خصوصی در مقابل خدمات عمومی اغلب با جبهه گیری روبرو می شود. با کنار گذاشتن هرگونه بحث طرفدار عمومی یا خصوصی، در اینجا به تفکیک تفاوت ‌های بین خدمات آمبولانس خصوصی اسلامشهر و عمومی می ‌پردازیم.

آمبولانس خصوصی اسلامشهر

خدمات آمبولانس خصوصی اسلامشهر

در طیف مقابل برای خدماتی مثل آمبولانس خصوصی اسلامشهر، افراد با هزینه های شخصی، خدمات آمبولانس خصوصی را تأمین می کنند. مالیات دهندگان بودجه ای برای این سازمان ها تامین نمی کنند؛ بنابراین، بیماران فقط در هنگام استفاده از خدمات صورتحساب دریافت می کنند.

به طور کلی، خدمات آمبولانس عمومی معمولاً به تماس ‌های ۱۱۵ پاسخ می ‌دهند و ارائه ‌دهندگان خصوصی مثل آمبولانس خصوصی اسلامشهر، خدمات بین‌ المللی، تخلیه و سایر حمل ‌و نقل‌ های برنامه ‌ریزی‌ شده و غیر اضطراری را انجام می‌ دهند. با این حال، خدمات خصوصی وجود دارد، مثل آمبولانس خصوصی اسلامشهر که با شهرداری ها قرارداد می بندند تا به تماس های اورژانسی با ۱۱۵ نیز پاسخ ارائه دهند و خدمات عمومی وجود دارد که خدمات بین تاسیساتی، تخلیه و سایر حمل و نقل های برنامه ریزی شده و غیر اضطراری را انجام می دهند.

خدمات انجام شده در آمبولانس خصوصی اسلامشهر به آژانس خاص بستگی دارد و نه دولتی یا خصوصی بودن آن ها. خدمات آمبولانس خصوصی کمترین میزان پرداخت را دارند. هزینه خدمات آمبولانس خصوصی اسلامشهر به نوع حمل و نقل بستگی دارد، مانند اورژانس در مقابل غیر اورژانس، مراقبت های ALS یا BLS انجام شده و کل مسافت طی شده و مواردی از این دست.

سیستم های خدمات آمبولانس بین المللی

طبق گفته انجمن ملی تکنسین های فوریت های پزشکی، سیستم های خدمات آمبولانس در ایالات متحده شامل موارد زیر است:

  • آتش نشانی با پرسنل EMS آموزش دیده: ۴۰٪
  • آتش نشانی با پرسنل جداگانه EMS: 9٪
  • خدمات دولتی یا ثالث: ۱۴.۵%
  • شرکت خصوصی: ۱۸%
  • خدمات بیمارستانی: ۷%
  • سایر موارد: ۸%
  • مدل ابزار عمومی: ۲%
  • بخش پلیس با پرسنل EMS آموزش دیده: ۰.۵٪
  • اداره پلیس با پرسنل جداگانه EMS: 1٪
  • خدمات آمبولانس عمومی

خدمات آمبولانس عمومی از طریق هزینه های کاربر و درآمد مالیاتی پشتیبانی می شود. مالیات دهندگان هزینه خدمات آمبولانس عمومی، مانند خدمات ارائه شده توسط آتش نشانی را، صرف نظر از اینکه واقعاً از این خدمات استفاده می کنند یا خیر، تأمین می کنند.

میانگین حقوق دریافتی امدادگران خدمات آمبولانس عمومی طبق آمار اداره کار:

  • میانگین دستمزد ساعتی: ۱۷.۰۲ دلار
  • میانگین دستمزد سالانه: ۳۶۱۱۰ دلار

هزینه آمبولانس خصوصی بستگی به آژانس، نوع مراقبت ارائه شده به بیمار و مسافت پیموده شده حمل و نقل دارد.

تفاوت مراقبت های آمبولانس عمومی با آمبولانس خصوصی اسلامشهر چیست؟

آیا تفاوتی در هزینه و خدمات بین خدمات آمبولانس دولتی و خصوصی وجود دارد؟ آیا تکنسین های آمبولانس های خصوصی، سطح مهارت متفاوتی با نیروهای دولتی دارند؟ این ها از دست سوالات رایجی هستندکه زمان استفاده از خدمات خاصی مثل آمبولانس خصوصی به ذهن افراد متبادر می شود.

مطابق با آمار، خدمات بهداشت ملی (NHS) بیش از ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار در سال برای استخدام آمبولانس های خصوصی برای تکمیل خدمات خود هزینه می کند.

در نتیجه، گاردین گزارش داد که بسیاری از بیماران می ترسند که، خدمات آمبولانس خصوصی ممکن است منجر به استاندارد پایین تر مراقبت در مقایسه با خدمات آمبولانس عمومی شود. وب سایتی که توسط بریتانیا اداره می شود، یک نظرسنجی را آغاز کرد و از کسانی که برای خدمات آمبولانس خصوصی کار می کنند و همچنین بیمارانی که توسط آن ها درمان شده اند، درخواست نظرسنجی داد. آن ها می خواستند بدانند که آیا:

استاندارد مراقبت سرویس های غیردولتی مثل آمبولانس خصوصی متفاوت است؟

  • صلاحیت ها، تجهیزات و آموزش برای کارکنانی شاغل در این بخش ها مثل آمبولانس خصوصی EMS متفاوت است؟
  • بیماران در زمان استفاده چه نگرانی هایی دارند؟
  • برای کارمندان تفاوتی وجود دارد؟

در ایالات متحده، تجهیزات و صلاحیت ها در سطح ایالتی و محلی تنظیم می شوند. در حالی که ممکن است برخی از ایالت ها بر اساس عمومی یا خصوصی بودن سرویس، الزامات متفاوتی داشته باشند، این فقط در آن ایالت خاص اعمال می شود.

آمبولانس خصوصی اسلامشهر و تفاوت آن با آمبولانس عمومی

آمبولانس ‌ها در حال حاضر در دنیای مدرن، توانایی حمل و نقل برای فوریت ‌های پزشکی و موارد غیر اورژانسی را برای بیمارانی که دور از امکانات پزشکی قرار دارند، فراهم می سازند. آمبولانس های غیردولتی مثل آمبولانس خصوصی اسلامشهر معمولاً توسط پرسنل پزشکی حرفه ای مانند پیراپزشکی و تکنسین های پزشکی هدایت می شوند. با حضور این خدمه، کمک های پزشکی می تواند بلافاصله انجام شود و به طور مداوم در حالی که بیماران در مسیر رسیدن به نزدیکترین بیمارستان یا اورژانس هستند، مراقبت های اورژانسی مورد نیاز به ایشان ارائه می شود.

همانطور که گفته شد، آمبولانس ها هم می توانند به موارد اورژانسی و هم در موارد غیر اورژانسی پاسخ دهند. این تقسیم بندی نگرانی طبقه بندی شدن آمبولانس ها به دو نوع عمومی و خصوصی را نیز به همراه داشت.

آمبولانس های عمومی

این آمبولانس ‌ها زیر نظر دولت کار می‌ کنند و در کشور ما، جمهوری اسلامی ایران، توسط اداره اورژانس و زیر نظر وزارت بهداشت و آموزش پزشکی اداره می‌ شود. آمبولانس های عمومی خدمات فوریت های پزشکی و حمل و نقل رایگان برای موارد اضطراری تهدید کننده زندگی ارائه می دهند. برای ارتباط گرفتن با خدمات آمبولانس عمومی و کمک گرفتن از آن ها می توانید با شماره تلفن ۱۱۵ تماس بگیرید.

آمبولانس های خصوصی

با توجه به اینکه حدود ۱۰ درصد از تماس های ۱۱۵ غیر اورژانسی تلقی می شود، خدمات اورژانس عمومی تصمیم به توقف حمل و نقل موارد غیر اورژانسی گرفته و به مردم توصیه می کند برای چنین مواردی با شماره تلفن آمبولانس خصوصی اسلامشهر تماس بگیرند. برخلاف همتای عمومی خود، آمبولانس ‌های خصوصی متعلق به شرکت‌ های خصوصی هستند و از مدل تجاری رزرواسیون استفاده می ‌کنند. این ماهیت خصوصی به انعطاف پذیری بیشتر در مورد ویژگی ها و هزینه و ارائه راحت تر خدمات کمک می کند.

تفاوت موارد اضطراری و غیر اورژانسی

موارد اضطراری و اورژانسی، مهم ترین نقطه تفاوت بین آمبولانس های دولتی و غیر دولتی مثل آمبولانس خصوصی اسلامشهر می باشند. اگر بیمار شما در دسته اورژانسی یا خیلی ضروری طبقه بندی نشود، آمبولانس عمومی به شما خدمت رسانی نخواهد کرد. هر چقدر هم که نگران وضعیت سلامتی عزیزان خود باشید، کاری از دست شما بر نخواهد آمد. در چنین شرایطی آمبولانس خصوصی اسلامشهر و خدمات مشابه، می توانند یاری گر شما باشند.

اما چه چیزی تفاوت بین وضعیت بیماران را تعیین می کند و چطور باید بین آمبولانس عمومی یا آمبولانس خصوصی اسلامشهر تفاوت قائل شویم؟ به بیان ساده، اگر کمک فوری پزشکی برای بیماری یا جراحت می تواند به معنای نجات زندگی یا مرگ باشد، آنگاه به عنوان یک اورژانس به حساب می آید. برخی از نمونه ها عبارتند از:

  • آلرژی شدید
  • مسمومیت ناشی از گازهای سمی یا سوء مصرف مواد مخدر
  • سوختگی درجه دو تا سه
  • دردهای شدید قفسه سینه
  • دررفتگی یا شکستگی استخوان
  • صدمات جدی سر
  • آسیب به نواحی حیاتی مانند قفسه سینه، شکم یا ستون فقرات
  • مشکل در تنفس

از طرف دیگر موارد غیر اورژانسی شامل بیماری های روزمره مانند موارد زیر می شود:

  • سرماخوردگی های معمولی
  • تب و سرفه
  • اسهال یا یبوست
  • دردهای خفیف شکم
  • دردهای مزمن و بدن
  • بریدگی های کوچک و کبودی

مزایای آمبولانس خصوصی اسلامشهر برای موارد غیر اورژانسی

چندین موقعیت وجود دارد که در آن یک آمبولانس خصوصی برای موارد غیر اضطراری مورد نیاز است، مانند:

آمبولانس ‌های عمومی اکنون فقط برای موارد اضطراری که زندگی را تهدید می‌کنند، رزرو می ‌شوند. یک آمبولانس خصوصی می ‌تواند خدمات مراقبتی و درمانی را با هزینه‌ های انعطاف ‌پذیر و مجموعه ‌ای از ویژگی ‌ها برای بیماری ‌های با شدت کم تر مانند کبودی‌ ها و بریدگی ‌های جزئی، سوختگی و درد مزمن ارائه دهد.

اغلب بیمارانی وجود دارند که در شرایطی نیستند که خودشان به بیمارستان نزدیک مراجعه کنند یا کسی را ندارند که با آنها برود. این افراد می توانند با رزرو خدمات آمبولانس خصوصی اسلامشهر، به تنهایی از پشتیبانی مورد نیاز خود برخوردار شوند.

آمبولانس ‌های عمومی، به ‌طور پیش ‌فرض، بیماران را به نزدیک ‌ترین بیمارستان‌ های تعیین‌ شده می‌ رسانند و هیچ درخواستی برای هدایت مجدد به بیمارستان مورد نظر بیمار را بررسی نمی ‌کنند. اگر بیمار در حال حاضر از یک بیمارستان ترجیحی تحت درمان است، آمبولانس های خصوصی می توانند درخواست آن ها را برای هدایت به آنجا پاسخ دهند.

نهادهای شرکتی اغلب رویدادهای مهمی را برگزار می کنند و به عنوان یک اقدام پیشگیرانه ممکن است بخواهند یک یا دو آمبولانس را برای موارد اضطراری در حالت آماده باش نگه دارند. خدمات آمبولانس خصوصی اسلامشهر می تواند نیازهای آنها را فراهم کند و رزرو هایی را متناسب با نیاز آنها ارائه دهد.

آمبولانس خصوصی اسلامشهر باعث صرفه جویی در زمان و منابع ارزشمند برای خدمات فوریت های پزشکی می شود. اگر برای نیازهای پزشکی خود نیاز به رزرو یک آمبولانس خصوصی دارید، آمبولانس خصوصی اسلامشهر فقط یک تماس با شما فاصله دارد.

شرکت اجاره آمبولانس ستایش امداد در سریع ترین زمان ممکن به تماس های شما پاسخ می دهد. کادر درمانی مستقر در آمبولانس خصوصی اسلامشهر شرکت ستایش امداد، تکنسین های باتجربه و ماهری هستند که خدمات درمانی و مراقبتی با بالاترین نرخ کیفیت را به شما و عزیزانتان ارائه خواهند کرد.

نوشته‌های پیشین
ویزیت پزشک در منزل
نوشته‌ی بعدی
آمبولانس خصوصی کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست