برای ثبت نظر خود کلیک کنید
[تعداد: 0 میانگین: 0]

استقرار آمبولانس خصوصی در اماکن ورزشی

آمبولانس خصوصی
استقرار آمبولانس در کلیه مسابقات ورزشی و در کلیه سطوح

خدمات اورژانس خصوصی تهران فقط به این محدود نشده وخیلی از تیم‌های ورزشی و فدارسیون‌های مهم جهت استقرار برای برگزاری مسابقات ورزشی از آمبولانس‌های خصوصی کمک می‌گیرند.

ازجمله قراردادهای این مرکز جهت برگزاری مسابقات ورزشی مهم می‌توان با باشگاه فرهنگی وزرشی استقلال تهران – باشگاه پیکان – باشگاه نفت تهران وفدارسیون‌های رزمی استان تهران ،فدارسیون والیبال ،……. وشماری از فدارسیون‌های ورزشی مهم نام برد.

استقرار در اماکن ورزشی مثل زمین‌های فوتبال ،والیبال و یا مسابقات ماشین سواری و……که همیشه ورزشکاران در معرض خطر وصدمات ورزشی می‌باشد .که حضور تیم درمانی به همراه تجهیزات کمک به مصدومین و آمبولانس مستقر در این میادین همیشه باعث آرامش بازیکنان و کادرفنی می‌باشد،در اینجا به عنوان مثال می‌توان به کاپیتان تیم ملی بلژیک در بازی‌های یورو ۲۰۲۰ اشاره کرد و اهمیت حضور تیم‌های مجرب درمانی و آمبولانس در اماکن عمومی و خصوصی که در این مورد باعث نجات جان این بازیکنان شده پرداخت. شرح ماجرا به این صورت می‌باشد.

کاپیتان تیم ملی بلژیک در حین بازی دچار ایست قلبی وتنفسی می‌شود که در این مواقع زمان طلایی CPR که خیلی محدود می‌باشد حدود کمتر ۳ دقیقه باشد کاملا رعایت شد و با وارد عمل شدن به موقع تیم درمانی مستقر در ورزشگاه و عملیات CPR و استفاده از دستگاه AED (شوک خودکار قلبی) فوق به نجات جان کاپیتان تیم ملی بلژیک شدند این امر آنقدر از حساسیت بالایی برخوردار است که حتی فرصت جابه جایی این بازیکن فراهم نشد و در همان مستطیل سبز عملیات  CPR  انجام شد این یکی از مثال‌های بارز جهت حضور آمبولانس در اماکن عمومی و ورزشی است.

حال به سوال‌‌هایی که در ذهن دوستان می‌باشد در ضمینه آمبولانس خصوصی و حضور در مراسم‌ها می‌پردازیم.

آیا آمبولانس خصوصی می‌تواند بصورت تماس و درخواست شخصی در مراسم‌ها شرکت کند؟

در خیلی از مراسم‌های شخصی از جمله مراسم سوگواری که خانواده‌ها داغدار عزیزان خود هستند آمبولانس خصوصی با حضور خود باعث دلگرمی افراد سالمند و همراهان ‌می‌باشند که درمواقع ضروری واکنش در خور نشان دهند جهت کمک به بیماران.آمبولانس خصوصی تهران می‌تواند در مسابقاتی که رسمی نمیباشند استقرار پیدا کند؟

ذات کار اورژانسهای خصوصی همین درخواست‌ها است که جهت حمایت و حضور در مکانهای که برای اورژانس کشور به خاطر تعدد ماموریت‌ها امکان پذیر نیست خدمت‌رسانی کند..

این شرکت با دارا بودن حدود ۲۰ دستگاه آمبولانس خصوصی مجهز به کلیه تجهیزات لازم برای استقرار در اماکن ورزشی و همایش‌ها و….

بصورت شبانه روزی آمادگی عقد قرارداد با ارگانها، سازمان‌ها و فدراسیون‌های می‌باشد.

شرکت آمبولانس ستایش سلامت کیان با عقد قرارداد با بیش از ۱۰۰ نهاد و ارگان و حفظ و تمدید مکرر این قراردادها در سالیان متمادی در صدر آمبولانس‌های خصوصی تهران و کشور می‌باشد.

درحال حاضر یکی از مهمترین همکارهایی آمبولانس خصوصی ستایش سلامت با شرکت سیناژن می‌باشد که جهت تولید واکسن کرونا بصورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند .

این شرکت بنا به اهداف بزرگ خود وکمک به بخش درمان و ارتفاع بهداشت جامعه همه توان خودرا جهت همکاری با شرکت‌های معتبر جهت تولید واکسن بکار گرفته است که استقرار در خط تولید این شرکت‌ها جهت تولید واکسن کرونا و شرکت در محل‌های تزریق واکسن کمک و پشتیبانی خود را به انجام رسیده است.

فهرست