آمبولانس خصوصی کرج

برای ثبت نظر خود کلیک کنید
[تعداد: 7 میانگین: 4.3]

آشنایی با خدمات آمبولانس خصوصی کرج

امروزه ضرورت وجود آمبولانس خصوصی کرج بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. شهر کرج یکی از کلان شهرهای ایران و مرکز استان البرز می باشد. همه ما با آمبولانس دولتی آشنایی داریم و برای انتقال بیمار به بیمارستان اولین شماره ای که برای اورژانس در ذهن مان تداعی می شود اورژانس ۱۱۵ می باشد. اما آمبولانس های زیر مجموعه شرکت های خصوصی مانند ستایش امداد با شماره های متفاوت مانند ۱۶۹۴ مشغول به خدمت رسانی می باشند.

آمبولانس خصوصی کرج

با توجه به وسعت مناطق شهری کرج و به منظور پوشش هرچه بهتر خدمات درمانی و همچنین سرویس دهی هرچه سریع تر به بیماران، آمبولانس خصوصی کرج به سیستم درمانی کشور اضافه شده است. مجموعه ای که از بالاترین خدمات درمانی و مزایای مختلف برخوردار است. در ادامه آشنایی بیشتری با خدمات آمبولانس خصوصی کرج پیدا خواهیم کرد.

انواع خدمات آمبولانس خصوصی کرج

آمبولانس خصوصی کرج علاوه بر انتقال بیماران توسط خودروهای شهری، انواع خدمات دیگر از قبیل اعزام انواع آمبولانس هوایی و آمبولانس خصوصی بین شهری و … را نیز ارائه می دهد. در واقع در صورتی که نیاز داشته باشید بیمار را از شهری به شهر دیگر منتقل نمایید می توانید از تجهیزات پیشرفته آمبولانس خصوصی کرج استفاده نمایید. علاوه بر آن آمبولانس خصوصی کرج می تواند انواع خدمات درمانی را مانند حضور آمبولانس در اماکن ورزشی یا آمبولانس بیماران اعصاب و روان را در اختیار شهروندان قرار دهد. این موارد یکی از خدمات آمبولانس خصوصی است که مورد استقبال ویژه مردم نیز قرار گرفته است.

تمامی خدمت رسانی ها در این مرکز به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته می باشد. لازم به ذکر است که به منظور دریافت هر کدام از این خدمات لازم است با شماره اختصاصی مجموعه تماس حاصل نمایید.

در حال حاضر آمبولانس خصوصی کرج امکان خدمات حمل و نقل بیماران غیر اورژانسی را از منزل به بیمارستان و از بیمارستان به منزل ارائه می دهد. در واقع برخی از بیماران بدون این که وضعیت وخیم و اورژانسی داشته باشند، ممکن است احساس کنند که نیاز به سرویس ها و بررسی های پزشکی دارند. آمبولانس خصوصی کرج بدون این که بیماران را اولویت بندی کرده و تنها به بیماران بد حال رسیدگی نماید، در هر لحظه و هر کجا با تجهیزات کامل حاضر می شود و همه بیماران می توانند درخواست ویزیت توسط پزشکان متخصص را از مبدأ تا زمان انتقال به بیمارستان نیز داشته باشند.

ویژگی های آمبولانس خصوصی کرج

در رابطه با خدمت رسانی و انتقال بیماران به بیمارستان فاکتور های مهمی وجود دارند که در بهبود وضعیت سلامت بیماران نقش تاثیرگذاری دارند. یکی از این فاکتور ها تجهیزات پزشکی و دیگری حضور تیم آموزش دیده و مجرب می باشد. همچنین آمبولانس خصوصی کرج با در اختیار داشتن بالاترین سطح استاندارد برای تجهیزات پزشکی و درمانی می تواند تمامی بیماران را با مراقبت ویژه به بیمارستان انتقال دهد. تجهیزات آمبولانس های این مرکز برای بیماران کلیوی، قلبی، ریوی و … کامل می باشد.

پرسنل این مجموعه نیز تماما دارای تحصیلات مرتبط بوده و در کار خود تجربه و مهارت لازم را دارند. در واقع آمبولانس خصوصی کرج از کادر پزشکی بسیار مجرب و پرستاران آموزش دیده برای شرایط خاص، بهره می برد. با توجه به حساسیت شرایط برخی از بیماران و موقعیت های متفاوتی که این افراد ممکن است داشته باشند، کادر پزشکی به راحتی می تواند بیماران را تحت مراقبت و شرایط محافظت شده و ایمن به مراکز درمانی برساند. از طرفی استفاده از رانندگان حرفه ای و آموزش دیده نیز برای انتقال هرچه بهتر و سریع تر بیماران از دیگر مزایای این مجموعه می باشد. وجود امکانات عالی و پرسنل مجرب باعث می شود که بیمار از نظر روحی و روانی نیز شرایط بهتری داشته باشد و با اطمینان خاطر بیشتری روند درمان و انتقال به بیمارستان را طی کند.

آمبولانس خصوصی کرج

خدمات پزشکی و پرستاری در محل

برخلاف آنچه که تصور می شود آمبولانس تنها به منظور حمل و نقل بیماران مورد استفاده قرار نمی گیرد. در واقع رساندن بیماران اورژانس به مراکز درمانی تنها یکی از خدمات  آمبولانس خصوصی کرج می باشد. طبیعتا بیماران بسته به نوع و شدت بیماری شرایط متفاوتی دارند و برخی از آنها نیاز دارند که خدمات پزشکی مختلفی را دریافت نمایند. برخی از بیماران به دلایل مختلف تمایلی به بستری شدن در بیمارستان ندارند اما ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز نیاز به خدمات درمانی کادر پزشکی پیدا کنند.

مرکز خدمات رسانی و اعزام آمبولانس خصوصی کرج با در نظر گرفتن شرایط این بیماران، انواع مراقبت های بالینی و خدمات پزشکی را برای بیماران مختلف در سن کودکی تا سالمندی ارائه می نماید. به این ترتیب این امکان فراهم شده است که در هر مکانی چه در منزل و چه در محل کار، بتوانید از خدمات پزشکی مانند ویزیت پزشک در منزل بهره مند شوید.

جدا از ویزیت بیماران، انواع خدمات پرستاری نیز در محل ارائه می گردد. خدماتی از قبیل تزریقات اعم از عضلانی، وریدی، زیر جلدی و موضعی برای بیماران مختلف انجام می شود. همچنین بدون نیاز به جابجایی بیمار خدمات تزریق سرم در منزل نیز صورت می گیرد. علاوه بر آن انواع سونداژ معده و مثانه و مراقبت های لازم نیز توسط تیم آمبولانس خصوصی کرج در محل قابل انجام می باشد.

در کنار ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در صورت تمایل بیماران، انواع نمونه گیری های آزمایشگاهی در منزل صورت می گیرد. اخذ نمونه های خون و ادرار و تست های فوری قند خون برای راحتی بیماران در محل اسکان بیمار انجام می شود. در هنگام تماس با مرکز آمبولانس خصوصی ستایش امداد مشخص کنید که بهه کدام خدمات نیاز دارید.

استقرار در اماکن مختلف

یکی دیگر از خدمات و سرویس دهی های آمبولانس خصوصی کرج استقرار آمبولانس در اماکن مختلف خصوصی و عمومی می باشد. در برخی از موقعیت ها و اماکن که نیاز به اقدامات پیشگیرانه پزشکی و حفظ جان افراد می باشد، نیاز به استقرار آمبولانس وجود دارد. اماکنی که اقدام به برگزاری همایش می کنند و ازدحام جمعیت در این همایشات بالا می باشد، در راستای حفظ امنیت جانی شرکت کنندگان بایستی نسبت به استقرار آمبولانس در محل اقدام نمایند. این کار باعث می شود که در صورت بروز حادثه پیش بینی نشده، بتوان شرایط را سریع تر تحت کنترل درآورد. از جمله این اماکن می توان به این موارد اشاره داشت: نمایشگاه های پر بازدید، سالن های کنسرت، مراسم افتتاحیه و نمایشگاه هایی که سالانه برای کتاب و صنعت برگزار می شود.

مرکز آمبولانس خصوصی کرج به منظور ایجاد امنیت بیشتر افراد حاضر در یک رویداد، امکان استقرار یک یا چند آمبولانس در محل را فراهم نموده است. به این ترتیب سازمان های خصوصی و دولتی می توانند برای در اختیار داشتن خدمات سریع پزشکی در زمان بروز اتفاقات غیر مترقبه از امکانات این مرکز استفاده نمایند. یکی دیگر از اماکنی که لزوم وجود آمبولانس خصوصی بیشتر در آن احساس می شود، اماکن ورزشی می باشند. در اماکن ورزشی که در حال برگزاری مسابقات و یا تمرینات ورزشی می باشند احتمال بروز حادثه بیشتر است. جدا از بحث برگزاری مسابقات و محافظت از جان تماشاگران، برای یک تیم که در حال مسابقه و یا آموزش می باشند نیز حضور یک آمبولانس می تواند آرامش خاطر زیادی را برای کادر فنی و بازیکنان ایجاد نماید.

تعرفه خدمات آمبولانس خصوصی کرج

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از مردم در مورد آمبولانس خصوصی کرج پیش می آید، میزان تعرفه خدمات آمبولانس می باشد. در این جا چند نکته در مورد نحوه تعیین هزینه آمبولانس خصوصی بیان خواهیم نمود. زیرا تعرفه آمبولانس بسته به فاکتور های متعددی می تواند متفاوت باشد.

اولین مورد که در تعیین هزینه آمبولانس تاثیر می گذارد، مسافتی است که آمبولانس طی می کند. منظور از مسافت طی شده توسط آمبولانس، میزان فاصله ای است که از مبدأ بیمار تا مراکز درمانی وجود دارد. طبیعتا هر چه این فاصله بیشتر باشد هزینه آمبولانس نیز بیشتر خواهد بود. گاهی نیز ممکن است بیمار پس از انتقال به مراکز درمانی طبق تشخیص کادر درمان و یا خانواده بیمار نیاز داشته باشد به بیمارستان دیگری منتقل شود. که در این صورت مسافت طی شده افزایش خواهد یافت.

نکته دیگری که در تعرفه های آمبولانس خصوصی کرج تاثیرگذار است، تیم پزشکی آمبولانس می باشد. بنا به درخواست بیمار و خانواده بیمار می توان از پزشک متخصص و یا پزشک عمومی برای تیم پزشکی استفاده نمود، که تعرفه هر کدام از آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. میزان و نوع داروها و مواد مصرف شده در آمبولانس نیز یکی از مواردی است که در تعرفه نهایی تاثیر گذار می باشد. در واقع بنا به تشخیص پزشک ممکن است برای افزایش سطح هوشیاری بیمار از داروها و سرم های مختلفی استفاده شود که این موارد نیز شامل هزینه های جداگانه ای می شود.

نوع آمبولانس نیز یکی از مواردی است که در تعرفه نهایی نقش تعیین کننده ای دارد. زیرا با توجه به شرایط بیمار می توان از آمبولانس های ساده و یا آمبولانس هایی با شرایط ICU ، NICU یا CCU استفاده نمود که بسته به میزان امکانات خودرو هزینه های آن نیز متفاوت خواهد بود.

نوشته‌های پیشین
آمبولانس خصوصی اسلامشهر
نوشته‌ی بعدی
پرستار کودک در منزل (شرایط استخدام + هزینه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست