کشیدن بخیه در منزل (پرسنل ماهر + وقت شناس)

برای ثبت نظر خود کلیک کنید
[تعداد: 1 میانگین: 5]

بخیه یکی از روش های درمانی برای زخم های حاد است. بخیه زدن باعث می شود تا زخم های باز و بزرگ عفونت نکنند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افرادی که با زخم های مختلف مواجه می شوند، علاقه مند به زدن بخیه باشند. البته اینکه یک زخم به بخیه نیاز دارد یا ندارد، به نظر پزشک بستگی خواهد داشت. در صورتی که در بدن خودتان بخیه دارید و قادر به خارج شدن از منزل برای کشیدن بخیه نیستید، نگران نباشید. کشیدن بخیه در منزل توسط افراد حرفه ای و متخصص انجام می شود. بنابراین، دیگر نیازی نیست که کار کشیدن بخیه را در بیمارستان ها و مراکز درمانی مختلف انجام دهید. صرفا کافیست با شماره های داخل صفحه تماس حاصل فرمایید تا توسط ستایش امداد به بهترین و معتبر ترین مراکز ارجاع داده شوید.

 

کشیدن بخیه در منزل

آیا می توان در خانه بخیه را کشید؟

بسیاری از افراد در حین کار کردن در طول روز با مشکلات مختلفی از قبیل زخم شدن دست، پا و صورت مواجه می شوند. اگرچه همه زخم ها نیاز به بخیه ندارند. ولی اگر زخمی باز و غیر قابل ترمیم به صورت عادی باشد، نیاز به بخیه خواهد داشت. زدن بخیه در مراکز درمانی و زیر نظر متخصصین انجام می شود. اما کشیدن بخیه آسان تر از زدن بخیه می باشد و حتی افراد می توانند خودشان مراحل کشیدن بخیه در منزل را انجام دهند.

البته توصیه ما این است که برای کشیدن بخیه در خانه، خودتان این کار را انجام ندهید. چون ممکن است در این زمینه تجربه کافی نداشته باشید و وضعیت زخم را بدتر کنید. برای کشیدن بخیه در منزل، می توانید از افراد حرفه ای که در این زمینه خدمات ارائه می کنند، کمک بگیرید.

کشیدن بخیه در منزل؛ خدمات حرفه ای و پرستاری در منزل

اگر در منزل هستید و نمی توانید برای کشیدن بخیه از منزل خود خارج شوید، نگران نباشید. چون یکی از خدمات پرستاری در منزل، کشیدن بخیه در منزل است. افرادی که به دلیل عمل جراحی و یا شرایط خاص خودشان به راحتی نمی توانند از منزل خارج شوند، می توانند از کشیدن بخیه در خانه کمک بگیرند. بنابراین، دیگر ترس و اضطراب مراجعه به پزشک و یا کلینیک های درمانی وجود نخواهد داشت و می توان به سادگی این کار را در خانه انجام داد.

کودکانی که از مراجعه به کلینیک ها و مراکز درمانی هراس دارند، می توانند در منزل حضور داشته باشند تا کار کشیدن بخیه در خانه انجام شود. همچنین، سالمندان، بیماران با وضعیت بدخیم و افرادی که زمان کافی برای مراجعه به مراکز درمانی ندارند، می توانند از خدمات کشیدن بخیه در منزل استفاده کنند.

 

تصویر زخم بخیه شده

کشیدن بخیه دندان در خانه

اگرچه در اکثر مواقع درمان هایی که در دهان و لثه انجام می شوند، نیاز به بخیه زدن ندارند. اما در برخی از جراحی ها مانند جراحی ایمپلنت، زدن بخیه ضروری است. اگر شما هم در دندان و لثه خودتان بخیه دارید و دیگر زمان کافی برای مراجعه به دندانپزشک برای کشیدن آن را ندارید، بهتر است که از خدمات کشیدن بخیه دندان در خانه استفاده کنید.

افرادی که در این زمینه باتجربه هستند، می توانند کار کشیدن بخیه دندان در خانه را به صورت اصولی انجام دهند. بنابراین، بدون درد و ناراحتی، می توانید در خانه مراحل کشیدن بخیه را انجام دهید. فقط فراموش نکنید که حتما باید در مورد زمان کشیدن بخیه، با پزشک خودتان مشورت کنید. کشیدن بخیه زودتر از موعد، می تواند باعث عدم ترمیم و جوش خوردن زخم شود.

هزینه کشیدن بخیه در منزل چقدر است؟

کشیدن بخیه در منزل از جمله خدمات پرستاری و پزشکی در منزل است که در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. بنابراین، هزینه کشیدن بخیه در خانه زیاد نیست و هر فردی می تواند از این خدمات استفاده کند. البته بسته به نوع بخیه، تعداد بخیه و مکان قرارگیری بخیه، هزینه کشیدن بخیه در خانه متفاوت خواهد بود.

بهتر است که برای اطلاع دقیق از هزینه کشیدن بخیه در منزل، به شرکت هایی که این خدمات را ارائه می کنند، مراجعه کنید. ستایش امداد شما را به این شرکت ها متصل میکند. در این صورت بر اساس نوع بخیه و جزئیات آن، قیمت به شما اعلام می شود. به طور کلی، کشیدن بخیه در خانه به صرفه تر از مراجعه به کلینیک ها و مراکز درمانی شلوغ است.

آیا کشیدن بخیه در خانه ایمن است؟

اگر کار کشیدن بخیه در خانه را به افراد حرفه ای و متخصص بسپارید، کشیدن بخیه در منزل ایمن خواهد بود. اگر تمامی نکات بهداشتی رعایت شوند و بتوان بخیه ها را به سادگی از پوست خارج کرد، هیچ نگرانی از بابت عفونت زخم وجود نخواهد داشت. بنابراین، اگر دارای شرایط خاصی هستید که نمی توانید از خانه خارج شوید تا بخیه های خودتان را بکشید، کافیست که از این خدمات استفاده کنید. فقط فراموش نکنید که کشیدن بخیه در خانه باید توسط افراد حرفه ای و متخصص انجام شود.

 

پانسمان زخم توسط پزشک

در چه صورتی حتما باید به پزشک مراجعه کنیم؟

اگر بخیه شما خاص است و لازم است که پزشک نظر خود را برای کشیدن یا نکشیدن آن اعلام کند، بهتر است که برای کشیدن بخیه به پزشک مراجعه کنید. همچنین، در صورتی که در اطراف بخیه و زخم علائم عفونت مانند تورم، قرمزی، زردی پوست و … وجود دارند، حتما با پزشک متخصص مشورت کنید تا عفونت وارد بافت های دیگر بدن شما نشود. در غیر این صورت می توانید با در نظر گرفتن زمان توصیه شده برای کشیدن بخیه، از خدمات کشیدن بخیه در منزل کمک بگیرید و بخیه های خودتان را بدون دردسر بکشید.

بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات کشیدن بخیه در منزل

اگر متقاضی کشیدن بخیه در منزل هستید، می توانید از شرکت هایی که در حوزه ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل فعالیت می کنند، کمک بگیرید. شرکت های زیادی در این زمینه فعال هستند. اما شما باید به دنبال انتخاب بهترین شرکت برای دریافت این خدمات باشید.

شرکت هایی که دارای مجوز فعالیت هستند و از پرسنل حرفه ای و متخصص برای کشیدن بخیه در منزل کمک می گیرند، می توانند بهترین شرکت برای دریافت خدمات باشند. پس به اعتبار و تجربه پرسنل یک شرکت توجه داشته باشید. هرگز بدون توجه به نکات ذکر شده، از یک فرد غیر متخصص برای کشیدن بخیه در خانه کمک نگیرید. چون در این صورت ممکن است با مشکلات خاصی مواجه شوید که نگران کننده هستند. آمبولانس خصوصی ستایش امداد شما را در اینباره راهنمایی کرده و بهترین گزینه را به شما معرفی میکند.

در پایان از شما دعوت میکنیم از سایر خدمات ستایش امداد نیز دیدن کنید:

آمبولانس خصوصی غرب تهران – آمبولانس خصوصی شرق تهران – آمبولانس خصوصی کرج – آمبولانس بین شهریپرستار کودک در منزلتزریق سرم در منزل

نوشته‌های پیشین
پرستار کودک در منزل (شرایط استخدام + هزینه)
نوشته‌ی بعدی
تزریق آمپول در منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست