الزام پیش بینی حضور و هزینه آمبولانس هوایی خصوصی غرب و شرق تهران

برای ثبت نظر خود کلیک کنید
[تعداد: 6 میانگین: 4.3]

موقعیت هایی که از قبل باید حضور آمبولانس هوایی پیش بینی شده باشد

یکی از ساده ترین و مطمئن ترین روش ها برای انتقال بیماران در نقاط مختلف تهران، استفاده از آمبولانس هوایی است. سیستم های حمل و نقل هوایی به دلیل خصوصی بودن، هزینه بسیار بالایی دارند. اما با این حال خانواده های بسیاری در سمت غرب و شرق تهران وجود دارند که تمایل دارند از این خدمات بهره مند شوند.

در اصل باید بگوییم دریافت خدمات آمبولانس های خصوصی هوایی، راهی ایمن، سریع و قابل اعتماد برای بیماران خاص جهت انتقال به مقصد است. لازم است در برخی شرایط خاص که بیمار با مشکل خاصی مواجه است، از این خدمات استفاده کرد.

برخی از موقعیت های فورس ماژور وجود دارند که نیاز است از قبل آمبولانس خصوصی هوایی در آنجا مستقر باشد. اگر بیماری دارای شرایط حاد تنفسی باشد، یا درگیر مشکل کاهش هوشیاری گردد، نیاز خواهد داشت که از خدمات آمبولانس خصوصی برخوردار شود. البته انتقالات هوایی معمولا با دشواری همراه هستند. اما در بیشتر مواقع می توانند جان بیمار را نجات دهند.

در برخی محیط های صعب العبور نیز اگر بیماری با شرایط خاص مواجه گردید، بهترین راهکار دریافت خدمات آمبولانس هوایی خواهد بود.

محدودیت های آمبولانس هوایی نسبت به زمینی

اورژانس های هوایی نسبت به آمبولانس های زمینی برخی محدودیت های ترددی دارند. این آمبولانس ها نمی توانند بیماران کرونایی را جابجا کنند. اعزام آمبولانس های هوایی از ساعت ۱۲ شب به بعد ممکن نیست. هزینه این آمبولانس ها نسبت به آمبولانس های زمینی بسیار بالا است. این که بیمار با تغییر ارتفاع یا تکان های پروازی دچار مشکل می شود یا خیر، باید بررسی شود و ….

تمامی این موارد منجر شده است تا محدودیت های استفاده از آمبولانس هوایی نسبت به آمبولانس های زمینی بیشتر شود.

چه زمان هایی از قبل باید حضور آمبولانس هوایی، آمبولانس خصوصی غرب و شرق تهران پیش بینی شده باشد + هزینه آمبولانس خصوصی

در چه موقعیت هایی از قبل باید حضور آمبولانس خصوصی غرب تهران پیش بینی شده باشد؟

در هر موقعیتی که جان یک نفر یا چندین نفر در خطر باشد، باید از پیش آمبولانس در محل حضور داشته باشد. معمولا در زمانی که شرایط آب و هوایی مطلوب نیست، یا احتمال بروز مشکلی وجود داشته باشد که جان انسان ها را به خطر اندازد، باید آمبولانس خصوصی غرب تهران از پیش در محل قرار داشته باشد.

محدوده تحت پوشش آمبولانس خصوصی غرب تهران

آمبولانس خصوصی غرب تهران تمام محدوده غرب تهران را پوشش می دهد. از این رو مردمی که در این منطقه سکونت دارند، می توانند در صورت نیاز از خدمات اورژانس هوایی خصوصی بهره مند شوند. البته از این نوع آمبولانس ها بیشتر برای انتقال عضو های اهدایی، دارو و تجهیزات مورد نیاز بیماران خاص استفاده می شود.

مزایای حضور اختصاصی آمبولانس خصوصی در غرب تهران

بدون تردید اگر در محل مورد نظر و در موقعیت خاص، اورژانس خصوصی حضور داشته باشد، می تواند از بروز مشکلات بسیاری برای بیمار جلوگیری نماید. در صورتی که دسترسی به آمبولانس خصوصی در غرب تهران آسان باشد، می توان به راحتی از خدمات مطلوب آن استفاده کرد. مهمترین مزیت حضور اختصاصی آمبولانس در غرب تهران، دریافت خدمات از پرسنل متخصص و آموزش دیده است.

علاوه بر آن می توان با اطمینان خاطر بیشتر و در مدت زمان کوتاه تری بیمار را به محل مورد نظر انتقال داد؛ تا تحت درمان زیر نظر پزشک متخصص قرار گیرد.

چه زمان هایی از قبل باید حضور آمبولانس هوایی، آمبولانس خصوصی غرب و شرق تهران پیش بینی شده باشد + هزینه آمبولانس خصوصی

موقعی که باید از قبل حضور آمبولانس خصوصی شرق تهران پیش بینی شده باشد؟

منطقه شرق تهران نیز یکی دیگر از مناطقی است که خدمات آمبولانس خصوصی شرق تهران را در اختیار ساکنین خود قرار داده است. می توان در مواقع حساس همچون تصادف جاده ای، آتش سوزی و … از خدمات اورژانس های خصوصی در شرق تهران بهره مند شد. با دریافت این خدمات مهم می توان جان بیماران زیادی را در مواقع حساس نجات داد.

محدوده تحت پوشش آمبولانس خصوصی شرق تهران

آمبولانس خصوصی شرق تهران تمام محدوده سمت شرق تهران را پوشش می دهد. مردمی که در این منطقه از تهران سکونت دارند، می توانند به راحتی خدمات لازم را دریافت نمایند. اگر شخصی نیاز به انتقال عضو پیوند مهمی داشته باشد، می تواند از خدمات آمبولانس خصوصی شرق تهران بهره مند شود.

مقاصد مطرح درمانی آمبولانس خصوصی شرق تهران

از آنجایی که منطقه شرق تهران از جمعیت متمرکز و تعداد بالایی برخوردار است، حوادث بیشتری نیز در آنجا رخ می دهد. می توان با دریافت خدمات اورژانس خصوصی در شرق تهران، از بروز مشکلات بسیاری جلوگیری نمود. مقاصد مطرح درمانی در این منطقه بیمارستان های همچون بیمارستان بعثت، الغدیر، تهرانپارس، امام حسین، سرخه حصار، قمر بنی هاشم و … هستند.

دلیل رایگان نبودن هزینه آمبولانس خصوصی برای شهروندان

به طور کلی چند دلیل مهم وجود دارد که هزینه آمبولانس خصوصی را نسبت به آمبولانس های دیگر افزایش می دهد. از جمله:

  • دسترسی به کادر پزشکی متخصص و آموزش دیده برای شرایط خاص
  • دسترسی به تمام تجهیزات مورد نیاز برای مراقبت های ویژه از بیمار
  • رسیدگی به بیماران مختلف بسته به وضعیتی که دارند.
  • طولانی تر بودن مسیر پرواز و هزینه های جانبی هواپیما یا هلیکوپتر
  • و … .

چه عواملی در هزینه آمبولانس خصوصی تاثیر گذارند؟

دریافت خدمات از آمبولانس خصوصی، بسته به برخی عوامل هزینه بیشتری نسبت به آمبولانس های زمینی دارد. از جمله این عوامل باید به نرخ پایه، مراقبت های اضافی، هزینه مسافت پیموده شده، هزینه آخر هفته، هزینه آخر شب و … اشاره کنیم. در کنار این موارد باید به نوع بیماری و شرایط بیمار نیز اشاره کنیم.

علاوه بر آن قیمت تجهیزات و کارکنان آمبولانس خصوصی، ساعت انتقال و ترافیک شهری، میزان فاصله تا بیمارستان، انتقال بیمار به شهرهای دیگر، مدت زمان تاخیر آمبولانس و نوع آمبولانس درخواستی نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار در هزینه آمبولانس خصوصی هستند که باید به آنها توجه کرد.

نوشته‌های پیشین
بررسی و مقایسه محدودیت های اجاره آمبولانس خصوصی کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست