آمبولانس خصوصی شهریار

برای ثبت نظر خود کلیک کنید
[تعداد: 2 میانگین: 5]

 با توجه به نیاز مردم و موقعیت شهریار و به دلیل کمبود آمبولانس و خدمات درمانی در این شهر، خدمات آمبولانس خصوصی شهریار جهت سهولت برخورداری مردم عزیز این شهر از خدمات پزشکی و درمانی تاسیس شده است.

مرکز آمبولانس خصوصی ستایش امداد بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز شبانه روز آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز شهریار می باشد.

آمبولانس خصوصی شهریار

شهریار :

شهریار از شهرهای توابع غرب تهران و مرکز شهرستانی با همین نام است که به واسطه سر سبزی و وجود انواع باغ های میوه در این محدوده ، از سوی ساکنینش به عروس شهرهای استان تهران معروف شده است . این شهرستان با جمعیتی بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر از پر جمعیت ترین شهرستان های اطراف تهران می باشد که البته در تغییراتی که در سال ۸۹ در تقسیمات کشوری انجام شد بخش هایی از این شهرستان جدا شد و هم اکنون شهریار بیش از ۷۵۰ هزار نفر جمعیت دارد. بسیاری از افرادی که محل کارشان در تهران می باشد و همچنین بسیاری از زوج های جوان تهرانی و افرادی که به واسطه یافتن شغل به تهران آمده اند به دلایل مختلفی مانند هزینه های جانبی بالا و گرانی هزینه مسکن و اجاره ها در این شهرستان سکنی گزیده و هر روز به تهران رفت و آمد می کنند. در ادامه قصد داریم تا به ضرورت استفاده از آمبولانس خصوصی شهریار برای ساکنین این شهرستان بپردازیم.
حضور چنین جمعیتی در یک مساحت نه چندان بزرگ که در حدود ۳۴۰ کیلومتر مربع می باشد باعث می شود که این شهرستان نیاز های پزشکی فراوانی در خود احساس کند. وجود چهار بیمارستان در شهریار که مجموع تخت های آنها به ۵۰۰ تخت نمی رسد قطعاً نمی تواند نیازهای این جمعیت کثیر را رفع نماید. از سوی دیگر تجهیزات و امکانات موجود در آنها با فرض اینکه در بالاترین سطح ممکن قرار داشته باشند و از نظر کیفیت بتوانند تمام نیازها را پاسخگو باشند در حوزه تعداد و کمیت قطعاً جواب گوی چنین تعداد تقاضایی نیستند. همین دلیل و دلایل مختلف دیگری مانند عدم وجود برخی از متخصصین در میان پزشکان این بیمارستان ها و همچنین عدم وجود برخی تجهیزات آزمایشگاهی و درمانی باعث می شوند تا بیماران زیادی از بیمارستان های شهریار به سمت مراکز درمانی تهران هدایت شوند.

برای حضور و ترانزیت بیماران بوسیله آمبولانس بین شهری به بیمارستان های تهران راه های مختلفی وجود دارد که ما می خواهیم در این مطلب به این موضوع بپردازیم که چرا با وجود راه های مختلف برای رسیدن بیماران به بیمارستان های تهران بهتر است که آنها از خدمات آمبولانس خصوصی شهریار استفاده کنند.
افرادی که به واسطه شغل خود و یا برای کارهای متفرقه از شهرستان شهریار به سمت تهران راهی می شوند عموماً یا به وسیله ماشین های شخصی خود این کار را می کنند و یا از طریق سواری های خطی و اتوبوس های بین شهری اقدام به این کار می نمایند؛ اما در مورد بیماران این موضوع کمی تفاوت دارد. به صورت کلی با هیچ عقل سلیمی جور در نمی آید که یک بیمار را که نیاز به خدمات پزشکی و پرستاری دارد با استفاده از تاکسی و اتوبوس به یک شهر دیگر منتقل کنیم. از سوی دیگر استفاده از ماشین شخصی نیز مشکلات و معضلات خاص خود را دارد. به عنوان مثال برای بیماری که قصد رفتن به یک بیمارستان در مرکز تهران را دارد استفاده از خودروی شخصی کار مشکلی است زیرا به احتمال زیاد آن بیمارستان یا خود در محدوده طرح های ترافیکی شهر قرار دارد و یا مسیر آن از میان این طرح ها عبور خواهد کرد و همراهان بیمار باید مسیر طولانی را برای رسیدن به بیمارستان انتخاب کنند تا بتوانند خارج از طرح های کنترل ترافیک قرار بگیرند. از سوی دیگر معضلاتی مانند مکان مناسب برای پارک ماشین و شلوغی خیابان ها نیز می تواند موجبات اذیت شدن بیمار را فراهم کند بنابراین بهتر است در این شرایط با تلفن آمبولانس خصوصی تماس بگیرید و از آنها جهت انتقال به بیمارستان و مراکز درمانی درخواست اجاره آمبولانس کنید.

در تیم آمبولانس خصوصی شهریار ستایش امداد گروه ماهری از کادر پزشکی، پرستاری و همچنین امدادگران ای وجود دارد که می تواند بیمار شما را در هر شرایط سختی برای انتقال همراهی کند، به طور مثال در شرایط کمبود آمبولانس های دولتی در این شهرستان اگر بیمار شما احتیاج داشته باشند سریعا به یکی از مراکز درمانی مجهز کشور منتقل شود اما با توجه به شرایط خاص و کمبود کادر پزشکی و درمانی نمی توان آن را منتقل کرد تیم آمبولانس خصوصی شهریار با کمک پزشکانی ماهر این کار را انجام می دهند و بیمارتان را به صورت لحظه به لحظه در آمبولانس زیر نظر دارند

از هر سو که به این موضوع بنگریم متوجه خواهیم شد که استفاده و هزینه آمبولانس خصوصی شهریار مناسب ترین راه برای انتقال یک بیمار از شهریار به سمت تهران می باشد زیرا این آمبولانس ها علاوه بر اینکه در اکثر زمان ها مشکل ترافیک ندارند و از خطوط ویژه استفاده می کنند کوتاه ترین مسیر ها را برای رسیدن به بیمارستان مد نظر بیمار انتخاب می کنند و به دلیل اینکه تردد آنها در طرح های ترافیکی راهنمایی و رانندگی بلامانع است در سریع ترین زمان ممکن به آنجا می رسند. ذکر این موضوع نیز لازم است که استفاده از آمبولانس خصوصی علاوه بر اینکه باعث حل مشکلاتی همچون پیدا کردن جای پارک می شود در زمان انتقال نیز می تواند بهترین خدمات پزشکی ممکن را به بیمارانی که به این خدمات نیاز دارند ارائه بدهد.

نوشته‌های پیشین
تزریقات در منزل + (انواع ، شرایط و هزینه)
نوشته‌ی بعدی
آمبولانس خصوصی غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست