آمبولانس خصوصی غرب تهران

برای ثبت نظر خود کلیک کنید
[تعداد: 1 میانگین: 5]

آمبولانس های دولتی و خصوصی از بسیاری از جهات شبیه به همدیگر هستند و امکانات و تجهیزات مشابهی دارند؛ اما خدماتی که آمبولانس های خصوصی ارائه می دهند، به کلی با خدمات آمبولانس های دولتی متفاوت است. اگر ساکن غرب تهران هستید و یا به هر دلیلی به بهترین آمبولانس خصوصی غرب تهران نیاز دارید، از شما دعوت می کنیم این مطلب را بخوانید تا ضمن آشنایی با خدمات مختلف آمبولانس خصوصی، مرکز آمبولانس خصوصی غرب تهران را نیز خدمت شما معرفی کنیم. اگر هم عجله دارید، می توانید از طریق دکمه زیر مستقیما شماره تماس آمبولانس خصوصی غرب تهران را شماره گیری کرده و با کارشناسان و همکاران ما ارتباط بگیرید.

آمبولانس خصوصی غرب تهران

آمبولانس خصوصی چه فرقی با آمبولانس دولتی دارد؟

قبل از آن که به قیمت و شماره تماس آمبولانس خصوصی غرب تهران بپردازیم، بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که اصولا آمبولانس خصوصی چه خدماتی ارائه می دهد و در چه مواقعی می شود از آن استفاده کرد؟ برای پاسخ به این سوال نگاهی می اندازیم به تفاوت آمبولانس های دولتی با آمبولانس خصوصی.

همانطور که می دانید، در همه کشور ها شماره تماس های اضطراری برای دریافت کمک های پزشکی فوری و اورژانسی وجود دارد. در کشور ما ایران، این شماره ۱۱۵ است که با تماس به آن نزدیک ترین آمبولانس عمومی یا همان دولتی به محل مورد نظر شما ارسال خواهد شد.

وظیفه اصلی آمبولانس های دولتی رسیدگی به فوریت های پزشکی یا همان موارد اورژانسی است. حوادثی مثل تصادف های رانندگی، آتش سوزی، سقوط از ارتفاع، گاز گرفتگی، مسمومیت، سکته، زلزله و غیره همگی جزو مواردی هستند که در آن ها آمبولانس های دولتی زودتر از سایر نیرو ها خود را به محل حادثه می رسانند تا جان شهروندان را نجات دهند. سپس در صورت لزوم بیمار به نزدیک ترین بیمارستان دولتی فرستاده می شود تا مداوای تکمیلی روی او انجام گیرد.

اما برای خدمات غیر اورژانسی، این آمبولانس خصوصی است که به نیاز شهروندان پاسخ می دهد و خدمات آمبولانسی مورد نظر را ارائه می دهد. در واقع طبق قانون، در موارد اورژانسی این وظیفه آمبولانس های دولتی است که به حادثه رسیدگی کنند و فعالیت آمبولانس های خصوصی به سایر موارد مربوط می شود؛ مواردی مثل حمل و نقل بیماری که شرایط پایدار دارد. همچنین لازم به ذکر است که آمبولانس های خصوصی اجازه حمل اجساد را نیز ندارند و در هیچ نقطه ای از ایران نمی توان از آمبولانس های خصوصی برای انتقال اجساد استفاده کرد.

یکی دیگر از تفاوت های مهم آمبولانس خصوصی با دولتی، هزینه آن است. همانطور که از نام آن ها مشخص است، آمبولانس های دولتی جزو خدمات عمومی محسوب می شوند که برای شهروندان هیچ هزینه مستقیمی ندارند و درآمد آن ها از طریق مالیات تامین می شود.

اما آمبولانس های خصوصی به وسیله شرکت های خصوصی مثل شرکت ستایش امداد اداره می شوند و برای خدمات خود پول دریافت می کنند تا بتوانند کار خود را با کیفیت بالا و حفظ ثبات ادامه دهند. در ادامه این مطلب راجع به مسائل مرتبط به قیمت آمبولانس خصوصی غرب تهران، آمبولانس خصوصی شرق تهران و سایر نقاط کشور نیز صحبت کرده ایم که به آن خواهیم رسید. قبل از آن بیایید نگاهی داشته باشیم به خدمات آمبولانس خصوصی غرب تهران:

آمبولانس خصوصی چه خدماتی را ارائه می دهد؟

همانطور که اشاره شد به غیر از خدمات اورژانسی که وظیفه آمبولانس های دولتی است، سایر خدمات پزشکی و بهداشتی توسط آمبولانس های خصوصی پوشش داده می شود. در واقع می شود گفت خدمات آمبولانس خصوصی غرب تهران و سایر مناطق پایتخت، علاوه بر انتقال بیماران شامل خدماتی در جهت پیشگیری از حوادث و خطرات احتمالی نیز می شود.

پیشگیری از حوادث احتمالی

به عنوان مثال اسکان آمبولانس در اماکن ورزشی مثل زمین فوتبال یکی از خدمات آمبولانس خصوصی غرب تهران است که برای رسیدگی فوری به حوادث احتمالی انجام می شود. همچنین بعضی از ساختمان های مسکونی، تجاری و یا اداری برای تامین سلامت و امنیت ساکنین از آمبولانس های خصوصی استفاده می کنند تا در صورت بروز حادثه بلافاصله کمک های پزشکی به مصدومان ارائه شود.

برای تامین سلامت شهروندان در رویداد های خاص مثل راهپیمایی، ورزش همگانی، جشن و مراسم مشابه نیز از خدمات آمبولانس خصوصی استفاده می شود. این آمبولانس ها به شکل قراردادی در محل حاضر می شوند و با بهره گرفتن از کادر پزشکی حرفه ای و همچنین تجهیزات پیشرفته، سلامت حاضرین در مراسم را تامین می کنند.

انتقال بیماران به بیمارستان یا شهر دیگر

به غیر از خدمات مربوط به پیشگیری، خدمات انتقال بیماران به بیمارستان های دیگر و یا شهر و حتی کشور های دیگر نیز در حیطه وظایف آمبولانس خصوصی قرار دارد. دلایل زیادی وجود دارند که باعث می شود یک فرد بیمار که از نظر پزشکی در وضعیت نسبتا پایداری قرار دارد، نیاز به انتقال به مکانی دیگر را داشته باشد.

به عنوان مثال افرادی که نیاز به امکانات و تجهیزات خاص پزشکی دارند که در بیمارستان فعلی آن ها وجود ندارد، یا افرادی که برای عمل جراحی باید به یک شهر دیگر منتقل شوند و موارد مشابه. از آن جایی که اکثر موارد این چنینی جزو موارد اورژانسی به حساب نمی آیند، آمبولانس های دولتی وارد عمل نمی شوند و کار انتقال را به بخش خصوصی می سپارند. اینجا است که خدمات آمبولانسی اورژانس خصوصی غرب تهران وارد عمل می شود و به شهروندان کمک می کند.

انتقال افراد با شرایط خاص (بیماران اعصاب و روان سالمندان)

یکی دیگر از خدمات کاربردی آمبولانس های خصوصی، آمبولانس بیماران اعصاب و روان جهت انتقال به آسایشگاه و یا بیمارستان های روانی است. متاسفانه گاهی پیش می آید که بیماری این دسته از افراد امکان جا به جایی و انتقال را به آن ها نمی دهد و نیاز به کمک افراد آموزش دیده و با تجربه برای انتقال آن ها به مراکز درمانی است. این موضوع برای افراد سالمند نیز صادق است. اگر ممکن است وضعیت سلامت آن ها اورژانسی نباشد، اما برای انتقال آن ها به شکلی که آسیب و صدمه ای به آن ها وارد نشود، نیاز به استفاده از خدمات آمبولانس خصوصی است.

یکی از بهترین مراکز اورژانس خصوصی غرب تهران شرکت ستایش امداد است که سال ها تجربه در زمینه ارائه خدمات آمبولانسی در تمام نقاط تهران را در کارنامه دارد. شما می توانید با استفاده از آمبولانس های مدرن و مجهز ستایش امداد، بیمار خود را به راحت ترین و امن ترین شکل ممکن به هر نقطه ای از تهران و یا سایر استان های ایران انتقال دهید.

حتی اگر لازم باشد، برای انتقال بیمار به سریع ترین شکل ممکن و یا انتقال به خارج از مرز های کشور، می توانید از آمبولانس هوایی ستایش امداد استفاده کنید. در واقع جالب است بدانید که بنا بر نیاز و شرایط بیمار، آمبولانس های خصوصی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها برای شرایط خاصی طراحی شده اند. در ادامه با انواع آمبولانس های خصوصی فعال در شرکت ستایش امداد آشنا می شویم.

انواع آمبولانس خصوصی غرب تهران

آمبولانس های دولتی از آنجایی که صرفا باید به موارد اورژانسی رسیدگی کنند و بیمار را هر چه سریع تر به نزدیک ترین بیمارستان انتقال دهند، تنوع خاصی ندارند و فقط از امکانات و تجهیزات اساسی و ضروری برای نجات جان شهروندان استفاده می کنند؛ اما از آن جایی که طیف خدمات آمبولانس های خصوصی متنوع تر است، بعضی از این آمبولانس ها دارای تجهیزات ویژه ای هستند که برای رسیدگی به بیماران ضروری هستند.

آمبولانس حمل نوزادان

یکی از انواع آمبولانس خصوصی،‌‌ آمبولانس های حمل نوزادان است که به آن آمبولانس های NICU نیز می گویند. به طور میانگین، حدود ده درصد از نوزاد های متولد شده در سراسر جهان به شکل زودرس و پیش از به پایان رساندن دوره کامل بارداری به دنیا می آیند.

در نتیجه این نوزادان نیاز به امکانات خاص و ویژه دارند تا در روز های اول پس از تولد به رشد خود ادامه دهند و آسیبی به آن ها وارد نشود. متاسفانه خیلی از بیمارستان ها از امکانات لازم برای رسیدگی به نوزادان زودرس برخوردار نیستند. در این مواقع آمبولانس خصوصی حمل نوزاد با استفاده از تجهیزات ویژه و مخصوص نوزادان، به والدین کمک می کند تا بتوانند فرزند خود را به سریع ترین و ایمن ترین شکل ممکن به یک بیمارستان مجهز و ایده آل انتقال دهند.

در این آمبولانس ها تجهیزاتی تعبیه شده که برای سلامت نگه داشتن نوزادان زودرس حیاتی هستند. به عنوان مثال دستگاه انکوباتور یکی از تجهیزات مهمی است که برای ثابت نگه داشتن دمای نوزاد به کار می رود. با کمک این وسیله، بدن نوزاد انرژی کمتری برای تنظیم دمای خود صرف می کند و از خطر آسیب های احتمالی به شکل چشمگیری کاسته می شود.

آمبولانس هوایی

شرکت ستایش امداد به عنوان یکی از بهترین مراکز اورژانس خصوصی غرب تهران علاوه بر ارائه انواع مختلف آمبولانس های زمینی، امکان استفاده از آمبولانس هوایی را نیز به مشتریان خود می دهد. اگرچه قیمت آمبولانس هوایی از آمبولانس زمینی گران تر است، اما مزایای خاص این نوع آمبولانس ها باعث می شود تا در شرایط بحرانی بهترین گزینه موجود باشند.

آمبولانس های هوایی شامل هلی کوپتر و جت می شوند و می توانند به سریع ترین شکل ممکن بیمار را به محل مورد نظر برسانند. برای بیمارانی که نیاز فوری به عمل جراحی در یک بیمارستان خاص دارند یا بیمارانی که باید به کشور های خارجی منتقل شوند، استفاده از آمبولانس هوایی راهکاری ایده آل است.

در طول مدت انتقال با آمبولانس هوایی، بیمار از تمام امکانات و تجهیزات لازم در هلی کوپتر یا هواپیما برخوردار خواهد بود و کادر پزشکی حرفه ای نیز وضعیت او را تحت نظر خواهد داشت. در نتیجه وضعیت سلامت او با دقت هرچه تمام تر مانیتور می شود تا اطمینان حاصل گردد که حین انتقال هیچ اتفاق ناگواری برای بیمار به وجود نمی آید.

آمبولانس خصوصی غرب تهران

مرکز آمبولانس خصوصی غرب تهران کجا است؟

در تهران به عنوان یک کلان شهر، آمبولانس های خصوصی نقش مهمی در رسیدگی به بیماران ایفا می کند. اگر به دنبال مرکز آمبولانس خصوصی غرب تهران هستید، شرکت ستایش امداد به عنوان یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات آمبولانسی می تواند تمام نیاز های شما را برطرف کند.

آمبولانس های ستایش امداد نه فقط در غرب تهران، بلکه در تمام نقاط این کلان شهر ۱۴ میلیونی فعال هستند و به بیماران رسیدگی می کنند. در تمام روز های سال و در تمام ساعات هفته به شکل شبانه روزی، شما می توانید با شماره تماس آمبولانس خصوصی غرب تهران تماس بگیرید تا در عرض چند دقیقه نزدیک ترین آمبولانس خصوصی ستایش امداد به محل مورد نظر شما برسد.

هر کدام از آمبولانس های خصوصی ستایش امداد برای کار در مناطق مشخصی از تهران دوره تخصصی دیده اند. اینی یعنی کادر فعلا در آمبولانس خصوصی غرب تهران، به خوبی با مسیر های اصلی و فرعی مناطق غربی تهران و مسیر های منتهی به بیمارستان های این منطقه مثل بیمارستان ابن سینا، بیمارستان رسول اکرم، بیمارستان لاله، بیمارستان آتیه و غیره آشنا هستند.

در نتیجه با استفاده از خدمات ستایش امداد در زمینه اورژانس خصوصی غرب تهران، می توانید مطمئن باشید که آمبولانس شما بدون فوت وقت و بدون معطل شدن در ترافیک بیمار شما را منتقل خواهد کرد تا هر چه سریعتر به امکانات بیمارستانی مجهز دسترسی داشته باشد. پس اگر به دنبال بهترین آمبولانس خصوصی غرب تهران هستید، ستایش امداد گزینه ای مطمئن و قابل اعتماد است.

قیمت آمبولانس خصوصی غرب تهران چقدر است؟

هزینه آمبولانس خصوصی به موارد مختلفی بستگی دارد. به طور کلی هر ساله یک قیمت پایه برای آمبولانس های خصوصی در شهر های مختلف تعیین می شود که در سال ۱۴۰۰ این قیمت برای شهر تهران ۵۵۰ هزار تومان است؛ اما این فقط هزینه انتقال یک بیمار در سطح شهر تهران است و هزینه های جانبی که خدمات آمبولانسی به همراه دارد، می تواند به آن اضافه شود.

بسته به این که بیمار چه شرایطی دارد و برای تثبیت وضعیت او به چه اقدامات و تجهیزاتی لازم است، قیمت آمبولانس خصوصی فرق خواهد کرد. همچنین مسافت طی شده توسط آمبولانس نیز بر هزینه های آمبولانس اثر خواهد گذاشت. به عنوان مثال قیمت آمبولانس خصوصی در غرب تهران اگر صرفا برای جابه جایی یک بیمار از بیمارستانی به بیمارستان دیگر باشد، نسبت به هزینه جا به جایی یک نوزاد نارس که نیاز به مراقبت های ویژه دارد کمتر خواهد بود.

قیمت آمبولانس خصوصی غرب تهران برای استقرار آمبولانس در اماکن ورزشی، تجاری و خصوصی نیز بسته به موارد مختلفی دارد که طبق قرارداد مشخص خواهند شد. برای اطلاع از جزئیات قیمت آمبولانس خصوصی غرب تهران و شرایط استفاده از خدمات آمبولانس خصوصی در این ناحیه، توصیه می کنیم تا با کارشناسان ستایش امداد به وسیله شماره تماس آمبولانس خصوصی غرب تهران تماس بگیرید:

شماره تماس آمبولانس خصوصی غرب تهران

بر خلاف آمبولانس های عمومی یا همان دولتی که در تمام کشور شماره تماس یکسانی دارند و آن هم ۱۱۵ است، آمبولانس های خصوصی از آن جایی که توسط شرکت های مختلفی ارائه می شوند، شماره یکسان و سراسری ندارند. هر شرکت یک شماره تماس منحصر به فرد دارد که به وسیله آن می توانید از خدمات آمبولانسی آن شرکت به خصوص استفاده کنید.

اگر به دنبال شماره تلفن آمبولانس خصوصی غرب تهران هستید، می توانید با شماره ۵۵۴۲۶۶۴۲ تماس بگیرید تا آمبولانس های خصوصی ستایش امداد که در غرب تهران مستقر هستند، به سریع ترین شکل ممکن خود را به شما برسانند. بدیهی است که برای تماس از خط موبایل یا شهرستان ها باید پیش شماره ۰۲۱ را نیز شماره گیری کنید.

نوشته‌های پیشین
آمبولانس خصوصی شهریار
نوشته‌ی بعدی
تزریق سرم در منزل به صورت شبانه روزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست