آمبولانس خصوصی شرق تهران

برای ثبت نظر خود کلیک کنید
[تعداد: 3 میانگین: 5]

آمبولانس خصوصی شرق تهران :

مسأله رسیدگی به حال بیمارانی که در شرایط خوب جسمی قرار ندارند. در همه جای دنیا از اولویت های پزشکی بوده. و مورد توجه مسئولین یک کشور ، به ویژه وزارتخانه های مرتبط با بهداشت و سلامت آن می باشد. در همین رابطه ، دولت های مختلف با تعریف بودجه بخش درمان متناسب با درآمد و دیگر مخارج خود ، در حد بضاعتشان و نیاز مردم به خرید ، سفارش یا تولید آمبولانس های زمینی ، آمبولانس هوایی و حتی دریایی پرداخته. و بدین واسطه زمان رسیدن یک مصدوم یا بیمار را به بیمارستانی مجهز و توانا به درمان فرد ، کاهش می دهند . مرکز آمبولانس خصوصی ستایش امداد آماده خدمت رسانی به ساکنین محترم شرق تهران می باشد. برای تماس با ما از شماره ۵۵۴۲۶۶۴۲ (کلیک کنید) استفاده کنید.

آمبولانس خصوصی شرق تهران

آمبولانس خصوصی شرق تهران

چرا نیاز به آمبولانس خصوصی در شرق تهران بیشتر حس می شود ؟

در همین رابطه مناطق شرقی تهران ، به دلیل داشتن جمعیتی متمرکز و بعضاً پرتعدادتر به نسبت سایر محله های مسکونی پایتخت یکی از بخش هاییست. که آبستن حوادث بیشتری بوده. و به دلیل زیاد بودن همین جمعیت شاهد تقاضا و مراجعه بیشتر به مراکز درمانی نیز هستیم .

اگرچه بیمارستان هایی مانند الغدیر ، بعثت ، سرخه حصار ، تهرانپارس (فلکه سوم) ، کسری ، امام حسین ، (ع) قمر بنی هاشم (ع) ، لبافی نژاد ، لواسانی و آرش در زمره بیمارستان های به نسبت مجهز و سرشناس تهران به حساب آمده. و پزشکان حاذقی نیز در هریک مشغول به فعالیت هستند. اما نباید فراموش کرد. که اولاً فاصله همه افراد نیازمند به آن ها کم و نزدیک نیست. و ثانیاً با تصور اینکه این فاصله کم هم باشد. گاهی شرایط به گونه ای نیست. که بتوان مصدوم را با پای خود یا حتی وسایل نقیله شخصی به بیمارستان منتقل کرد. از این روی وجود آمبولانس خصوصی اجتناب ناپذیر بوده. و نمی توان بدون در نظر داشتن آمبولانس خصوصی شرق تهران به بهبود و سلامتی این افراد کمک شایانی کرد.

چرا آمبولانس های دولتی گاهی به خوبی سرویس دهی نمی کنند ؟

با عنایت به توضیحات فوق ، زمانی که جمعیتی زیاد تنها چند مرکز درمانی پیشرفته در مجاورت خود داشته. و واسطه های حمل و نقل که همان آمبولانس ها می باشند. نیز معدود و محدود باشد. طبیعتاً رسیدگی به بیماران با مشکلاتی جدی و غیر قابل جبرانی مواجه می شود. و نتیجه این خواهد شد که اولویت بندی های گسیل آمبولانس دولتی به مقایسه شرایط خوش خیم و بد خیم بودن بیماران دست زده و با اینکه ممکن است. در یک لحظه فردی نیاز مبرم به این وسیله داشته باشد. اما تنها به دلیل اینکه اپراتوران نیاز وی را حیاتی و مهم ندانسته اند از این واسطه محروم شوند .

طبیعیست که در چنین شرایطی که آمبولانسی دولتی به ما تعلق نگرفته. و حمل بیمار با خودروی شخصی نیز خطرناک است. استفاده از آمبولانس خصوصی شرق تهران تنها راه تحقق اهداف است.

کاربردهای ویژه آمبولانس خصوصی شرق تهران

در شرایطی که قصد انتقال مریضی به تهران ازشهرستان یا مسیر برعکس را دارید. نیازمند انتقال بیمار میان دو مرکز درمانی هستید. برپا دارنده همایش ، جشن یا یک گردهمایی بوده و قصد رسیدگی درجا و سروقت به حوادث غیر قابل پیش بینی را دارید. یا به دلیل عدم سرویس دهی مجموعه های دولتی در پی دریافت خدماتی بیشتر با صرف مبلغی بیشتر هستید. می توانید روی آمبولانس خصوصی شرق تهران حساب ویژه ای باز کرده و بدین ترتیب با بهره مندی از امکانات متناسب با عارضه حادث شده ، از آمبولانس های مجموعه ای مانند ستایش امداد که در اسرع وقت در خدمت شما بوده. و با ورود پزشکان همراه آن روند درمانی از همان لحظه آغاز می شود استفاده کنید.

همانطور که اشاره شد آمبولانس ها همانند اتاق های مختلف یک بیمارستان دارای وسایل و تجهیزات مخصوص و منحصر بفردی هستند که بیمار بنا به نیاز های فیزیکی بدنش با مدل خاصی از آن ها منتقل می شود . به عنوان مثال فردی که دارای مشکلات تنفسی و قلبیست به بیمارستان مراجعه می کند ، از سوی دیگر خانمی هم که در شرف به دنیا آوردن نوزادش است به همین مکان می آید . طبیعیست که به دلیل تفاوت مراحل درمانی و تحقق هدف هریک از مراجعه به بیمارستان به سخت افزار و پزشکانی مخصوص و متخصص نیازمندیم . به همین دلیل است که اولی به ICU و دومی به بخش مامائی منتقل می شود .

سخن آخر

با بازگشت مجدد به آمبولانس خصوصی شرق تهران نیاز به یادآوریست. که اپراتوران مجموعه ستایش امداد با شبیه سازی همین شرایط در میان خودروهای خود ، محصولی را برای انتقال بیمار فرا می خوانند. که امکاناتش با نیازهای وی همسو بوده. و بدین ترتیب از زمان طلایی احیاء یا ابقای بیمار در همان مجال اندک استفاده شود. زمانی طلایی که در مناطق شرقی شهرمان و گیر افتادن در ترافیک بزرگراه های رسالت ، باقری ، امام علی یا خیابان هایی همچون حجر بن عدی ، هنگام ، پیروزی ، دماوند و … بیش از پیش خودنمایی می کند. جهت اطلاع از شرایط  و مناطق تحت پوشش ستایش امداد در غرب تهران نیز می توانید به مقاله آمبولانس خصوصی غرب تهران مراجعه کنید.

نوشته‌های پیشین
تلفن آمبولانس خصوصی
نوشته‌ی بعدی
کمک های اولیه، وظایف امدادگر، ارزیابی مصدوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست