قیمت آمبولانس خصوصی تهران

برای ثبت نظر خود کلیک کنید
[تعداد: 0 میانگین: 0]

قیمت آمبولانس خصوصی تهران : آمبولانس های خصوصی گروهی از ماشین های امدادی هستند که وابسته به بخش خصوصی می باشند. این بدان معنا نیست که این ماشین ها با آمبولانس های ۱۱۵ اختلافی دارند بلکه تنها شیوه کاربری آنها است که میان این دو تفاوت ایجاد می کند. از آمبولانس های خصوصی در شرایط و اماکن مختلفی استفاده می شود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت و قیمت آمبولانس خصوصی تهران نیز از دیگر مواردی است که مورد بررسی قرار خواهیم داد.
همانطور که می دانیم فلسفه به وجود آمدن آمبولانس ها انتقال بیماران است که این موضوع می تواند شاخه های زیادی در در بر داشته باشد. انتقال بیماران همیشه به صورت جابجایی آنها از محل حادثه تا بیمارستان نیست بلکه حالت های متنوعی دارد که آمبولانس های خصوصی در شاخه های دیگر آن حضور پر رنگ تری دارند. به عنوان مثال می توانیم به حضور آمبولانس ها در اماکن پر رفت و آمد ، ورزشگاه ها ، شهر بازی ها ، پارک های آبی و استخر ها و اماکن دیگری که به دلیل هجوم جمعیت و یا انجام فعالیت های ریسک پذیر در آن اماکن احتمال وقوع حادثه ای برای فردی وجود دارد اشاره کنیم.
موضوعی که بیشتر قصد داریم تا در این مطلب آن را بشکافیم موضوع قیمت آمبولانس خصوصی تهران است ؛ این موضوع برای افرادی که اولین بار با موضوع آمبولانس خصوصی برخورد می کنند سوالات بسیاری را به وجود می آورد. هزینه ای که برای انتقال بیماران و یا اجاره این ماشین ها برای حضور در مکانی خاص توسط آمبولانس خصوصی دریافت می شود به موارد زیادی بستگی دارد که در مقاله های متعددی در همین سایت به بیان آنها پرداخته ایم. مواردی همچون مسافت حرکت آمبولانس ها ، مدت زمان معطلی آنها ، حضور یا عدم حضور تیم پزشکی و همچنین استفاده از امکانات و دستگاه های پزشکی داخل آمبولانس می توانند در قیمت آمبولانس موثر باشند.
یکی از مواردی که قصد داریم به صورت جزئی تری به آن بپردازیم مسئله استفاده از دستگاه های پزشکی موجود در آمبولانس ها است. شاید جالب باشد که بدانید دستگاه های موجود در داخل همه آمبولانس ها به یک شکل نیستند و برخی از این ماشین ها علاوه بر دارا بودن دستگاه های عادی شامل لوازم پزشکی پیشرفته تری نیز می باشند . به عنوان مثال برخی از آمبولانس ها دارای تجهیزات PICU هستند.
حال PICU چیست؟ پی آی سی یو در واقع نام بخشی در بیمارستان است که از زیرشاخه های بخش مراقبت های ویژه ( آی سی یو ) می باشد . در این بخش مراقبت های ویژه مخصوص کودکان انجام می گیرد. دستگاه های PICU در داخل برخی از آمبولانس ها تعبیه شده که اصطلاحاً به آنها آمبولانس های پی آی سی یو گفته می شود و این آمبولانس ها عموماً برای انتقال کودکانی که بیماری یا آسیب دیدگی حادی دارند مورد استفاده قرار می گیرند. قاعدتاً قیمت آمبولانس خصوصی تهران که صرفاً برای ارائه خدمات به کودکان بیمار طراحی شده است از قیمت سایر آمبولانس ها بالاتر خواهد بود.
از دیگر تجهیزات مدرن پزشکی که برخی از آمبولانس ها به آن مجهز هستند تجهیزات بخش NICU است. ان آی سی یو بخشی از بیمارستان است که از زیرشاخه های بخش مراقبت های ویژه بوده و در آن از نوزادان بد حال و نارس مراقبت به عمل می آید. وجود چنین تجهیزاتی در یک آمبولانس می تواند باعث شود تا قیمت های اجاره آن ماشین به نسبت سایر آمبولانس های معمولی بالاتر باشد .
برخی از آمبولانس ها نیز وجود دارند که در آنها تجهیزات پزشکی مربوط به مراقبت های ویژه افراد بزرگسال ( ICU و CCU ) تعبیه شده است که در شرایط انتقال بیماری که نیازمند مراقبت های ویژه در زمان انتقال است مورد استفاده قرار می گیرد. به طبع این آمبولانس ها نیز مانند سایر هم نوعان مجهز خود از نظر قیمت با ماشین های امدادی دیگری که فقط دارای امکانات معمولی پزشکی هستند متفاوت خواهد بود .
در نهایت همانطور که مشاهده کردید عوامل مختلفی در قیمت آمبولانس های خصوصی تاثیر گذار است و هر کدام از آن عوامل خود به شرایط مختلف وابسته است و به همین دلیل این موضوع امری نیست که بتوان به طور قطع در مورد آن صحبت کرد .

نوشته‌های پیشین
تعرفه آمبولانس خصوصی
نوشته‌ی بعدی
آمبولانس خصوصی فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست