اجاره دستگاه اکسیژن ساز

برای ثبت نظر خود کلیک کنید
[تعداد: 2 میانگین: 5]

دستگاه اکسیژن ساز، یکی از تجهیزات مورد نیاز و ضروری برای استفاده بیماران تنفسی است. بیماران از این وسیله حیاتی، برای رها شدن از مشکلات تنفسی هنگام ابتلا به بیماری‌هایی همچون نقص مادرزادی دستگاه تنفسی، عفونت‌های گسترده، التهاب‌ حاد ریوی، آمبولی ریه، آسم و کرونا بهره‌مند می‌شوند. حتی در برخی از موارد خاص مانند حضور کوهنوردان در کوه‌های بلند یا غواصان در عمق آب‌ که احتمال بروز تنگی نفس وجود دارد استفاده از اکسیژن ساز به چشم می‌خورد. از این دستگاه، در بیمارستان، منزل و حتی محیط کار برای کمک به بهبود بیماری استفاده می‌شود.

خوشبختانه امکان از بین رفتن علائم بیماری و بهبود کامل فرد در بسیاری از موارد وجود دارد و اکثر بیماران پس از مدتی، به دلیل بازگشت سلامتی به استفاده از اکسیژن ساز نیاز ندارند. اما توجه به این نکته لازم است که زمان شروع استفاده از این وسیله حیاتی و طول مدت بهره‌مندی از آن در تسریع بهبود بیماری بسیار مهم است. بنابراین با اجاره دستگاه اکسیژن ساز در زمان مناسب می‌توانید سلامتی عزیزان خود را دریابید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید. ستایش امداد شما را در انتخاب و پیدا کردن مرکزی معتبر جهت تهیه دستگاه اکسیژن ساز کمک میکند. همچنین ستایش امداد میتواند پاسخگو نیاز شما به مراجعه به مراکز درمانی و بالعکس باشد کافیست صرفا یکبار از خدمات آمبولانس خصوصی تهران و آمبولانس خصوصی کرج مجموعه ما استفاده کنید.

 

با اجاره اکسیژن ساز می‌توان به بهبود وضعیت بیماران تنفسی کمک کرد.

طراحی یک مکانیسم فوق‌العاده برای نجات جان میلیون‌ها انسان

اکسیژن ساز، این وسیله پر کاربرد‌، به ساخت و تولید اکسیژن خالص می‌پردازد. اکثر پزشکان، از متد طراحی شده در این دستگاه برای درمان و نجات جان بیماران استفاده می‌کنند. با اجاره اکسیژن ساز، به کمک مکانیسم تجزیه، هوای مورد نیاز و سازگار با مخاط، ریه و سیستم تنفسی بیمار فراهم می‌شود. فیلتر‌های مخصوص در این روش، هوایی سالم، تصفیه شده و بدون آلودگی را برای تنفس افراد تولید می‌کنند تا همه کاربران از اجاره دستگاه اکسیژن ساز، نهایت رضایت و لذت را تجربه کنند.

هوایی که در اطراف ما وجود دارد ترکیبی از اکسیژن، نیتروژن، دی اکسید کربن و گازهای دیگر است. تفکیک اکسیژن و خالص‌سازی آن، به کمک پودری به نام زئولیت انجام می‌گیرد. طبق این مکانیسم، اکسیژن محیط اطراف جدا و کمپرس می‌شود. سپس هوای تازه توسط یک ماسک یا نازل مخصوص، که بر روی دهان و بینی قرار می‌گیرد، به سیستم تنفس بیمار، انتقال پیدا می‌کند. در این حالت، سطح اکسیژن خون به غلظت مناسبی می‌رسد و نیاز بیمار برطرف می‌شود. دستگاه اکسیژن ساز با برق کار می‌کند اما امکان استفاده از این وسیله با باتری هم وجود دارد.

 

انواع دستگاه‌های اکسیژن ساز برای اجاره کدام است؟

پیش از اجاره دستگاه اکسیژن ساز، آشنایی با انواع آن برای انتخاب بهتر و استفاده راحت‌تر، لازم است. تقسیم‌بندی این دستگاه بر اساس عوامل مختلف مانند ظرفیت، مدل و … انجام می‌شود اما رایج‌ترین دسته‌بندی با توجه به قابلیت حمل وسیله، صورت می‌گیرد. طبق این دسته‌بندی، اجاره اکسیژن ساز با توجه به دو نوع زیر انجام می‌شود:

مدل سیار و قابل حمل

این دستگاه، برای استفاده بیماران، بسیار پرطرفدار است. اکسیژن ساز قابل حرکت، به دلیل وزن کم و استفاده از باتری، از کاربردی‌ترین مدل‌ها برای تامین اکسیژن در منازل است.

مدل ثابت و بدون‌ حرکت

این نمونه قابلیت تولید و ذخیره اکسیژن بیشتری نسبت به نمونه قابل حمل دارد. این نوع اکسیژن ساز بیشتر نیاز به اتصال به برق دارد زیرا قابلیت حفظ و ذخیره شارژ را ندارد.

 

هنگام اجاره اکسیژن ساز، به مدل و ظرفیت دستگاه توجه کنید.

 برتری‌‌های اجاره اکسیژن ساز نسبت به استفاده از کپسول اکسیژن

اجاره دستگاه اکسیژن ساز امتیازات فراوانی نسبت به خرید کپسول اکسیژن دارد. از جمله برتری‌های اجاره دستگاه اکسیژن ساز را می‌توان عدم نیاز آن به شارژهای مکرر اکسیژن دانست. در نقطه مقابل، کپسول اکسیژن در مدت زمان محدود پس از استفاده، از اکسیژن، خالی می‌شود و باید برای پر کردن آن به مراکز مخصوص مراجعه کرد.

کپسول‌ها به صورت مداوم، جریان ثابتی از گاز را وارد سیستم تنفسی فرد می‌کنند اما در اکسیژن ساز علاوه بر ایجاد جریان مداوم، امکان فراهم شدن اکسیژن‌رسانی متناوب نیز هست. در اکسیژن‌رسانی متناوب، انتقال اکسیژن به بیمار وابسته به عمل دم می‌باشد؛ بدین ترتیب شما می‌توانید از درصد خلوص هوای تنفس بیمار تحت مراقبت، مطلع شوید. به دلیل قابلیت حمل آسان و سبک وزن بودن، هنگام اجاره اکسیژن ساز، به راحتی می‌توانید در همه مراکز مورد نظر خود حتی در محل کار نیز از آن بهره‌مند شوید. تنظیمات این دستگاه، به راحتی انجام می‌شود و هیچ گونه ضرری از جانب آن برای محیط زیست گزارش نشده است.

 

برخی از دردسرهای اجاره اکسیژن ساز!

طبیعی است که برای هر دستگاه پزشکی، دستورالعمل‌هایی ویژه وجود دارد که رعایت آن موارد، جهت استفاده بهتر از آن وسیله، لازم است. در مورد اجاره اکسیژن ساز نیز، شما نیازمند رعایت دستورالعمل‌های مخصوص آن هستید. برخی از مدل‌های این دستگاه، برای تولید اکسیژن خالص، گنجایش محدودی دارند بنابراین ممکن است به صورت شبانه‌روزی امکان ارائه سرویس به بیماران را نداشته باشند. گاهی اوقات در اثر استفاده نادرست و بیش‌ از اندازه گاز اکسیژن، امکان بروز مسمومیت در افراد با مشکلات تنفسی وجود دارد. پس حتما برای جلوگیری از این مشکل، هنگام اجاره اکسیژن ساز برای نیاز بیمار تحت مراقبت خود با پزشک مشورت کنید. اغلب، این وسیله با تولید سر و صدا همراه است که میزان آن با ادامه فعالیت دستگاه، افزایش می‌یابد و موجب ایجاد آلودگی صوتی برای بیمار و همراهان او می‌شود. هنگام اجاره دستگاه اکسیژن ساز دقت داشته باشید که نگهداری از این وسیله باید طبق اصول و برنامه انجام شود و سرویس‌کاری منظم آن برای بهبود عملکرد این وسیله ضروری است.

 

برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز چه کنیم؟

با ایجاد زمینه‌های مناسب برای اجاره اکسیژن ساز، بیماران تنفسی، متحمل پرداخت هزینه‌های گزاف هنگام درمان نمی‌شوند. لازم به ذکر است که هزینه‌های پس از اجاره مثل تعمیر و یا بررسی دوره‌ای آن برای بیماران، چندان زیاد نیست. برای اطلاع از قیمت دقیق دستگاه اکسیژن ساز و هزینه‌‌های سرویس آن، با توجه به ظرفیت ۳ تا ۱۰ لیتری آن، می‌توانید از مراکز معتبر استعلام بگیرید. اما در رابطه با روند دریافت آن، معمولا یک روال یکسان وجود دارد. مهم‌ترین مرحله برای اجاره اکسیژن ساز، ارائه ضمانت و امضای قرارداد متناسب با مدت زمان استفاده است. این قرارداد، شامل نکات و منافع مدل دستگاهی است که اجاره داده می‌شود. البته بعضی مراکز، مدارک بیشتری هم‌چون شماره تلفن برخی آشنایان، کارت شناسایی و آدرس منزل را نیز از افراد متقاضی درخواست می‌کنند.

جهت کسب اطلاعات بیستر در این زمینه لطفا با شماره های داخل صفحه تماس حاصل فرمایید، کارسناسان ما جهت دریافت خدمات در منزل نظیر ویزیت پزشک در منزل، کشیدن بخیه در منزل، پرستار کودک در منزل، تزریق آمپول در منزل و … شما را راهنمایی و به مراکز معتبر معرفی میکنند.

 

به کمک اکسیژن ساز، همانند قبل می‌توانید در مراکز عمومی بدون هیچ مشکلی حاضر شوید و به فعالیت بپردازید.

هنگام اجاره اکسیژن ساز باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید یا اجاره اکسیژن ساز، توجه به نکات ویژه هم‌چون مشخصات دستگاه، امری لازم و ضروری است. در ادامه یک لیست مهم از موارد قابل توجه ذکر می‌شود که به انتخاب بهتر شما هنگام اجاره دستگاه اکسیژن ساز کمک می‌کند.

از جمله عوامل مهم برای انتخاب دستگاه اکسیژن ساز می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • تهیه دستگاه متناسب با نظر پزشک معالج
  • گنجایش و ظرفیت دستگاه
  • توان موتور برای تولید اکسیژن در دقیقه
  • برند و مدل
  • میزان خلوص اکسیژن تولید شده
  • دارا بودن پودر زئولیت
  • قابل حمل بودن
  • وزن سبک
  • ظرفیت باتری و قابلیت حفظ شارژ
  • دوام بالای دستگاه
  • میزان صدای وسیله هنگام فعالیت
  • طراحی و زیبایی ظاهر دستگاه
  • و …

با توجه به همه نکاتی که ذکر شد، اجاره اکسیژن ساز، برای کمک به روند بهبود بیماران تنفسی، بسیار به صرفه و کارآمد است. امیدواریم با ورود این دستگاه فوق‌العاده کاربردی به دنیای پزشکی و استفاده از آن، بیماران مختلف در همه نقاط کشور بتوانند از یک هوای تمیز با اکسیژن خالص استفاده کنند و لذت ببرند.

نوشته‌های پیشین
تزریق آمپول در منزل
نوشته‌ی بعدی
فصد خون در منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست